2007-11-14, 21:25
Bannlyst
Hur mycket kan den här aktionen tänkas belasta skattebetalarnas konto (eller Statens konto om man så vill - samma samma)?

Fråga 2. Skall denna insats belasta mångkulturskontot, eller är dessa skarpskjutande gäng svenskgäng? Kanske skinnbollar rent ut av?
Citera
2007-11-14, 21:32
Bannlyst
Ja visst är det nasisterna som bråkar, det förstår ju vem som helst att det måste vara nassarna...visst måste det vara dom, va..??...eller..?..va..ehhh??

Det kan väl aldrig vara våra kära kulturberikare som visar sin tacksamhet genom att försöka förvandla det värdland som tagit in dom, givit dom skydd, mat, kläder, pengar, bostad till ett laglöst vilda western likt det de flydde ifrån.

Så kan det väl inte vara va..??...nä det tror inte jag, tror jag väl..??.. eller...??...va...ehhh??
Citera
2007-11-14, 21:48
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Slick
Hur mycket kan den här aktionen tänkas belasta skattebetalarnas konto (eller Statens konto om man så vill - samma samma)?

Fråga 2. Skall denna insats belasta mångkulturskontot, eller är dessa skarpskjutande gäng svenskgäng? Kanske skinnbollar rent ut av?
Ja, för NI kostar ingenting när de är stationerade i Stockholm...

Gåtebax te SD, va?
Citera
2007-11-14, 22:08
Moderator
Strix m/94s avatar
De vill...

Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV
Ja visst är det nasisterna som bråkar, det förstår ju vem som helst att det måste vara nassarna...visst måste det vara dom, va..??...eller..?..va..ehhh??

Det kan väl aldrig vara våra kära kulturberikare som visar sin tacksamhet genom att försöka förvandla det värdland som tagit in dom, givit dom skydd, mat, kläder, pengar, bostad till ett laglöst vilda western likt det de flydde ifrån.

Så kan det väl inte vara va..??...nä det tror inte jag, tror jag väl..??.. eller...??...va...ehhh??

...ju bara få det litet som hemma, ungefär som när vi firar Lucia utomlands. Det är väl inte så konsigt?
Citera
2007-11-14, 22:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LOKO_MOTIV

Jag tror att det beror på socioekonomiska orsaker. Pensionären som fick en kula av misstag in genom sitt fönster. Ja, det är smällar vi får ta. Gängen måste ju få lov att göra upp, inte sant?

*Tar på mig sammetspyjamasen i vinrött*

*kräks*
Citera
2007-11-14, 22:26
Medlem
Kingfishers avatar
"hela" Vad jag har förstått så är NI bara hälften så stor som Norges ( hälften av vår befolkningsmängd och betydligt mindre blattar) motsvarighet.
Citera
2007-11-14, 22:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingfisher
"hela" Vad jag har förstått så är NI bara hälften så stor som Norges ( hälften av vår befolkningsmängd och betydligt mindre blattar) motsvarighet.
Jo, den kvinnliga chefen för insatsstyrkan påpekade att situationen i Göteborg bara är tillfällig. Annars så är det inte värre än i "MALMÖÖÖÖÖÖ". Vaffan!
Citera
2007-11-14, 22:41
Medlem
Kingfishers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Big Slick
Jo, den kvinnliga chefen för insatsstyrkan påpekade att situationen i Göteborg bara är tillfällig. Annars så är det inte värre än i "MALMÖÖÖÖÖÖ". Vaffan!

NI har en manlig chef, kvinnor har mindre chans än en snöflinga i helvetet att bli en del av NI.
Citera
2007-11-14, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kingfisher
NI har en manlig chef, kvinnor har mindre chans än en snöflinga i helvetet att bli en del av NI.
JA VI JA, men nu var det Rikschefen över insatsstyrkan som uttalade sig om fallet > Hon uttalade sig om detta alldeles nyss i TV.

*När skall vi befrias från alla idioter och besserwissers*?
Citera
2007-11-15, 08:13
Medlem
miklons avatar
Vad är det som ska diskuteras i den här tråden egentligen, det verkar mest råda allmän förvirring.
Citera
2007-11-15, 08:24
Medlem
Hoppas att NI gör sin grej rätt snart och skjuter av några gangsters så att vanligt hederligt folk kan gå ut och ta en öl utan att riskera att hamna mitt i en drive-by. Och ju förr Robocopsen åker hem till Sthlm desto bättre, lika lite som jag vill ha falukorvs-gangsters med skinnväst och ak4 omkring mig, precis lika lite vill jag ha NI:s judgedread-wannabes i min närhet
Citera
2007-11-15, 10:27
Medlem
Rusens avatar
Nu vet jag inte hur det är idag.
Men när nationella insatsstyrkan bildades så var det (väl) utvalda poliser från HELA landet?

Detta inlägg med anledning av att de skulle komma från Stockholm.
Sedan att det är en kostsam historia är en annan sak.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in