2007-11-14, 16:38
Medlem
Paparobos avatar
För några år sedan så råkade jag på ett recept som hette "Negerskalle med mjäll". Det var någon kaka med florsocker eller något i den stilen. Kanske någon som känner igen det? Skulle hemskt gärna hitta receptet igen, verkade smarrigt.

Eller var det så att det var en annan benämning på den klassiska Negerbollen? Har dock för mig att det var annorlunda
Citera
2007-11-14, 17:27
Medlem
barkeepers avatar
Later som....

...sockerkaka med kakao i, chokladglasyr och cocos pa toppen. Borde vara latt att hitta sant recept .
Citera
2007-11-14, 17:33
Moderator
Popesizes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paparobo
Eller var det så att det var en annan benämning på den klassiska Negerbollen? Har dock för mig att det var annorlunda

jag har hört den benämningen på negerbollen. Eller, vad jag hörde var "Gambiaskalle med mjäll"... Men det är ju samma sak!
Citera
2007-11-14, 19:19
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Popesize
jag har hört den benämningen på negerbollen
Eller som det politiskt korrekt heter idag: "Befolkningsminoritetsboll med en viss grad av hudutslag".

~Paul~
Citera
2007-11-14, 19:25
Medlem
Det politiskt korrekta namnet på negerboll idag är ''Flyktingkula''
Citera
2007-11-14, 19:29
Medlem
dePauls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grålle
Det politiskt korrekta namnet på negerboll idag är ''Flyktingkula''
Citera
Medlem
Don_Stefanos avatar
Vi gjorde något liknande på skolan när vi va mindre. min kusin hade fixat ett recept som hette just negerskalle med mjäll blev ett jävla liv på lärarna kan jag lova En annan grej vi gjorde hette fittbullar ett recept vi tog från en kokbok fran 50 lr 60 talet.
Citera
Medlem
Balls of niggers

Jag har ett eget recept: "Invandraré med seborré".

Sökte på "Negerbollar" och fann faktiskt ett(eg. flera) recept på det(trodde det var totalt bortcensurerat):http://susning.nu/Negerboll
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in