2007-11-14, 13:46
Medlem
j0h2ns avatar
Stört mig på det här ett tag nu, eftersom jag föredrar att inte stå inloggad här konstant, och märker att jag hemma råkar trycka fel titt som tätt.

Efter att ha skrivit i användarnamn och lösenord tabbar man till kom ihåg mig, och får tabba ännu en gång för att kunna logga in. Detta resulterar såklart i att jag trycker fel konstant.

Skulle inte detta kunna ändras?

Antar att det redan tagits upp med tanke på forumets storlek, och någon vettig anledning finns, men jag stör mig iaf..
Citera
2007-11-14, 14:11
Medlem
Empresss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Stört mig på det här ett tag nu, eftersom jag föredrar att inte stå inloggad här konstant, och märker att jag hemma råkar trycka fel titt som tätt.

Efter att ha skrivit i användarnamn och lösenord tabbar man till kom ihåg mig, och får tabba ännu en gång för att kunna logga in. Detta resulterar såklart i att jag trycker fel konstant.

Skulle inte detta kunna ändras?

Antar att det redan tagits upp med tanke på forumets storlek, och någon vettig anledning finns, men jag stör mig iaf..

Ja du.. Den delen går väl an på användaren snarae än FB?
Citera
2007-11-14, 14:18
Medlem
j0h2ns avatar
Förvisso, men det logiska vore väl att ha den efter i alla fall?
Citera
2007-11-14, 14:33
Medlem
Empresss avatar
Tja knappen "Logga in" sitter ju till höger om rutan man skriver in läsenordet..
Helt logiskt om du frågar mig md tanke på att de inte har "helsida" för att logga in som på vissa andra forum.
Citera
2007-11-14, 14:58
Medlem
j0h2ns avatar
Visst är den logisk i det avseendet, det som inte är logiskt är att man tabbar till spara lösenordet innan man tabbar till logga in.

Väljer man att spara lösenordet behöver man aldrig tabba igen, gör man det inte måste man tabba två gånger varje gång.

Slapp arbetsdag fö.
Citera
2007-11-14, 15:55
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av j0h2n
Väljer man att spara lösenordet behöver man aldrig tabba igen, gör man det inte måste man tabba två gånger varje gång.
Icke! Efter det att du skrivit in lösenordet behöver du inte tabba alls, tryck bara på någon av Enter-knapparna på tangentbordet så är du strax inloggad.
Citera
2007-11-14, 16:00
Medlem
j0h2ns avatar
Ah, där var såklart det smarta svaret

Tack, även om jag fortsätter tabba, hehe
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem