• 1
  • 2
2007-11-14, 14:14
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malice
Nej det är inte dyrt, men oavsett pris så är mina pengar redan märkta för något annat. Den verkar ju dock onekligen intressant den sidan, så jag får väl överväga ett tag.

Den springer inte ifrån dig.
Citera
2007-11-14, 16:18
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Inte den jag länkade till. Jag var medlem där en gång och laddade då hem så gott som allt de hade i filmväg. Man bör alltid vara lite extra försiktig när det rör sig om ryska sajter, men denna är helt seriös, en kvalitetssajt.:

Ryska porr sidor skulle inte jag våga regga mej på,känns inte så säkert bara.Kan vara en fördom,men tror det mesta därifrån är maffia styrt och jag vill inte att dem ska ha mitt namn osv
Citera
2007-11-15, 05:47
Medlem
Malices avatar
Har inte hunnit kolla så mycket, men denna sida verkar riktigt bra av vad jag såg tråd kan låsas.

Citat:
Ursprungligen postat av evilhoney
Det finns kortare klipp på efukt.com tex.
Citera
2007-11-15, 05:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Malice
Har inte hunnit kolla så mycket, men denna sida verkar riktigt bra av vad jag såg tråd kan låsas.
Varför det? Vill du inte ha mer tips?

Sen är väl dom flesta brudar i porrbranchen wastade när dom knullar?
Citera
2007-11-15, 07:05
Medlem
Malices avatar
Kommer klara mig ett bra tag på den sidan jag fick Och jo det stämmer säkert, men det är inte alltid det syns och då är det inte lika intressant.

Citat:
Ursprungligen postat av Bizarre
Varför det? Vill du inte ha mer tips?

Sen är väl dom flesta brudar i porrbranchen wastade när dom knullar?
Citera
2007-12-22, 14:29
Medlem
SpiderVeins avatar
Om du verkligen vill gå ner dig i pundarporren finns ju Crackwhore confessions, bara att googla eller kolla efter på askjolene. Ganska fucked up saker.
Citera
2007-12-23, 17:20
Medlem
Bara Glads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpiderVein
Om du verkligen vill gå ner dig i pundarporren finns ju Crackwhore confessions, bara att googla eller kolla efter på askjolene. Ganska fucked up saker.

Crackwhore confessions är ju fake så det bara sjunger om det iofs. Tror du på fullt allvar att killen skulle naila en jävla massa pundartjejer utan kondom?

Bangbus-snubbarna står bakom sidan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in