Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-06-30, 14:16
  #3505
Medlem
Har idag undercut frilla som jag haft länge nu.
Jag är på jakt efter något att styla håret med. Mitt hår har en tendens att locka sig. Och det jag använder idag är Lanza molding paste.
Upplever också att Lanza molding paste tappar styrkan efter en dag på jobbet. (Jobbar i industrin) så har kåpor på om dagarna.

Finns det också någon som kan tipsa om en styling kam för just undercut-frisyrer/backslick. 😁
Citera
2023-07-03, 22:08
  #3506
Medlem
Testar att använda denna tråden då jag letat länge efter produkter.

Här är exempel på ungefärlig frisyr som jag har. https://www.xn--hrvaxguiden-x8a.se/w...-1024x1024.png)

Har letat efter ett vax länge nu utan att finna det jag vill ha.
Jag skulle vilja hitta ett vax som dels ger en bra stadga men det får samtidigt inte vara för klibbigt.
Jag vill ha ett vax som är ganska "rinnigt" i konsistensen, dvs raka motsatsen till dax vax.
Vill kunna gå och dra fingrarna igenom håret efter x antal timmar, utan att fingrarna ska fastna i håret.
Sökt efter "Strong 1" eller liknande för att hitta ett vax som inte är så starkt.

Hoppas ni förstår vad jag menar! Vore väldigt tacksam för hjälp!
Citera
2024-01-25, 11:38
  #3507
Medlem
ReignEnjoyers avatar
Bästa texture powder för killar med platt tunnt hår, och var man kan köpa den?
Citera
2024-04-08, 08:47
  #3508
Medlem
Hej

Vet ni om det finns hårspray som är matt? De jag använder blir man nästan bländad av när det har torkat, man ser så sliskig ut.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback