Citat:
Ursprungligen postat av sEBbe85
nej, jag är inte tonåring, snarare närmare 30, och jag är ihop med en tjej jag är otroligt kär i och trygg med. jag är inte svartsjuk på henne, eftersom hon är en person som inte ger mig anledning till det
Sorry, jag utgick från att du gick i gymnasiet på grund av hur du skrev angående att "tjej som blivit "kompis" med nån i sin skola, och typ skrev uppsats med honom, och sen började åka till honom och hänga..".
Citat:
det handlar om vem man är, och om man är ihop med den person som passar ens egen personlighet
Ja passar man inte ihop så bör man nog inte vara ihop det är väl rätt självklart.
Citat:
du själv är väl, som jag förstått, en ganska gränslös och sexuellt utlevande person med mycket i bagaget. många är sådana, flirtiga, sexuellt öppna i alla situationer, tycker att det är helt ok att trots att du har en kile, ändå ha en killkompis som dom ligger och kramas med och fattar inte hur nån kan vara svartsjuk..
om din partner accepterar detta så passar ni för varandra. blir han svartsjuk passar han inte.
Jag har svårt att hänga med i det du skriver men jag ska försöka svara.
Ja jag tycker om sex och är väl öppen för det mesta och min kille får nog så ofta och så mycket han vill ha. Jag har också givetvis haft sex innan vi träffades och det tycker han inte är något konstigt med det, även han har ett förflutet.
Över till det där med killkompisar. Ja jag har killkompisar och nej min kille är inte svartsjuk på dem. Jag ligger däremot inte och kramas med mina killkompisar det gör jag bara med min kille, det vet han om och således är han inte svartsjuk. Att ligga och kramas med någon annan än en partner är för mig oacepptabelt och något man inte gör om man har ett seriöst förhållande.
Det finns givetvis tillfällen då man ska krama sina vänner av båda könen men nu menar jag ligga och kramas på ett sätt som för mig bara sker i förhållanden.
Citat:
jag skulle inte kunna vara ihop med dig, eftersom du är en sådan människa som inte synkar med mig. det gör dock inte min svartsjuka onormal och din gränslöshet normal
Tack för upplysningen den är ömsesidig ska du se. Försök använd stor bokstav i början på meningar så blir din text lättare att läsa.