• 1
  • 2
2007-11-15, 00:21
Medlem
Ja a du. Det måste vara som dom säger, att du kanske inte är så tolerant mot nikotinet, eller att du helt enkelt röker mer och snabbare när du röker själv. Själv brukar jag må dåligt ifall jag tar en snus och röker samtidigt, även fast jag inte blir illamående varken när jag röker eller snusar 1 och 1.
Citera
2007-11-15, 03:27
Medlem
hockexxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puffu
japp nu känner jag mig smart, alla mina problem är lösta

Prova att inte röka för tidigt på morgonen, och se till att du fått i dig lite mat innan så skare inte vara några problem oavsett nybörjare eller inte.
Citera
2007-11-15, 03:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av puffu
Ibland, inte ofta så röker jag en cigg och bara efter halva märker jag ett illamående så jag nästan spyr, det är inte skoj minsann.
Jag är inte ovan rökare heller.
Vad kan det vara? jag vill ju röka och må bra av det, har aldrig hänt i gott sällskap endast när jag röker ensammen.

Känns som en välkommen biverkning.

Jag mår också dåligt när jag röker ensam men på fest är det suveränt.
Har dock hört att cigaretter kan ge allvarliga sjukdomar i längden.
Citera
2007-11-15, 11:00
Medlem
ddontes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaarlen
om du inte mår bra utav att röka, tycker jag inte att du ska röka överhuvudtaget. låter lite dumt

jag håller med dig.
Citera
2007-11-28, 23:28
Medlem
Pelicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erection
Antar att du inte är så tolerant mot nikotinet, börja kedjerök så blir det säkert bättre

Jaa, börja röka mer så vänjer sig kroppen vid det. Då slutar du nog må illa efter ett tag
Citera
2007-11-28, 23:35
Medlem
pooboxxxs avatar
Alltså, lägg ned medan du fortfarande kan. Det är ju dyrt som fan att röka.
Citera
2007-11-29, 11:07
Bannlyst
har man tid och pengar så ska man bara lägga ner och sluta leva, ser jag det som ni säger till mig.
Citera
2007-11-29, 12:13
Medlem
Robss avatar
Börjat inträffa för mig med, att jag blir illamående, rökt ett tag, tror inte att jag är beroende min ganska sugen. Men sen nu har jag börjat må illa när jag röker. Känner mig inte beroende än, men är röksugen, men sen när jag rökt halva kan det ta en vecka efter att jag tar nästa, eftersom jag ej blir lika sugen. Men jag vill forsätta då jag tycker detta är gott. Tips?
Citera
2007-11-29, 18:04
Medlem
Sneakss avatar
puffu och Robs: nej, jag tycker inte alls att ni ska lägga ner, tvärtom, det är ju skönt och gott att röka. stå på er, ni har ju förmodligen inte så stor vana än, så testa med att bara röka lite i taget, halva ciggen typ. sen när ni har blivit mer vana, så kommer det nog att gå bättre, men i början så känns det ganska mycket. om man tycker att det är gott att röka så finns det få saker som slår det och då vill man ju fortsätta och så ska det vara!
Citera
2007-11-29, 18:17
Medlem
Chuckeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pooboxxx
Alltså, lägg ned medan du fortfarande kan. Det är ju dyrt som fan att röka.
Så jävla dyrt är det inte.. bara till att köpa smuggelciggaretter istället. Förstår mig inte på kedjerökare som går till ICA varje dag och köper sina Prince för 46kr/paketet när man får en limpa LM för max 200 kr..
Citera
2007-11-29, 21:30
Medlem
pooboxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Så jävla dyrt är det inte.. bara till att köpa smuggelciggaretter istället. Förstår mig inte på kedjerökare som går till ICA varje dag och köper sina Prince för 46kr/paketet när man får en limpa LM för max 200 kr..

Har inte tillgång till sån lyx.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in