2007-11-13, 19:27
Bannlyst
bajs är inte knark... kanske lite långsökt att börja kalla vad man vill för knark, eller?
Citera
2007-11-13, 19:39
Bannlyst
Vill bara tillägga att anledningen att jag la ut länken var inte för att jag ville veta nåt om den eller att nån/jag skulle prova, ville bara ge er ett gott skratt och tyckte denna passade bättre i drogavdelningen än i humor facket.

Hursomhelst tror jag inte att detta är fejk, skulle man vilja att folk drog i sig skiten skulle det troligtvis vara bättre att lämna ute infon om att man får bajs smak i munnen en vecka efteråt.
Citera
2007-11-13, 20:49
Medlem
Chuckeys avatar
Upp till bevis flashback
Citera
2007-11-13, 20:55
Bannlyst
hmm vänta nu ,jag har sett ett repotage om det här på tv för nån månad sen. Har för mig det var om gatubarn elr uteliggare eller nåt sånt. Fan att jag inte kommer ihåg var när bara
Citera
2007-11-13, 21:01
Medlem
TsarensKurirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chuckey
Upp till bevis flashback

Du börjar
Citera
2007-11-13, 21:08
Medlem
Krakatoas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravekommisionen
1. BBC är ingen tidning.
2. Jag anser att de är mer pålitliga än någon random hemsida.

1. Jag ber om ursäkt, men jag tror du fattar vad jag menar ändå
2. Du har nog rätt i att de är mer pålitliga än en "random" hemsida. Tur att snopes inte är så random.

För övrigt litar jag mer på hemsidor som forskar på riktigt i saker och inte bara publicerar artiklar hej vilt, vi har ju sett åtskilliga exempel på det även i svensk press där t.ex. Aftonbladet publicerat rena råttan i pizzan-artiklar, vilket det här också är.

Läste du öht min länk eller vad LiquidSwords skrev?

http://www.snopes.com/crime/warnings/jenkem.asp

Där har du den igen, försök klicka den här gången.
Citera
2007-11-13, 23:23
Medlem
rubbuts avatar
Det skulle vara kul om någon i västvärlden verkligen hade gått på detta, vad skulle driva någon att boffa bajs? Världens torka?

Det tar, som nån nämnde tidigare, verkligen "knark är bajs" till en helt ny nivå !
Citera
2007-11-13, 23:37
Medlem
Herr Lindholms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zot^
Följde tråden angående ämnet på TOTSE förut där en 14 åring testade "drogen", tyvärr är tråden slängd och finns ej längre kvar att skratta åt.
Finns TOTSE-tråden i archive.org?
Citera
2007-11-14, 00:36
Medlem
mqas avatar
Hmm, det som borde bildas är ju någon metangas...
Citera
2007-11-14, 00:54
Medlem
T.Durdens avatar
Jag hörde på Distorted View att killen som gjorde till ursprungliga tripprapporten senare kom ut och sa att allt var fejk.
Citera
2007-11-14, 01:38
Bannlyst
Jaså, det är därifrån som uttrycket "knark är bajs" kommer ifrån. Man tager vad man haver...fast vissa gränser får man ju ändå sätta.
Citera
2007-11-14, 02:29
Medlem
Ziltoids avatar
Jag måste ju erkänna att jag är intresserad även om det aldrig skulle falla mig in.

Kom igen nu flashback.. Upp till bevis!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in