2007-11-13, 01:50
Medlem
FreSChans avatar
käkade 1 mg xanor vid 5-6 tiden idag för att dämpa olustiga humörsvängningar jag får då jag nyss börjatt med antidepp mot panikångest, senare på kvällen åt jag en 2 mg:are och känner fortfarnade typ inget.... har liggande ett 20 tal blå piller med nån form av benso som nån rackare gjort i nåt hemmalabb, har ej nån aning om styrkan på dom men jag tål lätt 3 av dom , hur som helst kan jag slänga i mej alla 20 eller är det helt omöjligt att få ett halvdant rus på detta?
Citera
2007-11-13, 01:56
Medlem
sailawayss avatar
Gå i tankefältterapi mot din ångest istället för att försöka ändra, rubba och förstöra kemin i hjärnan via läkemedel (gifter).

Tack för mig.
Citera
2007-11-13, 02:00
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreSChan
käkade 1 mg xanor vid 5-6 tiden idag för att dämpa olustiga humörsvängningar jag får då jag nyss börjatt med antidepp mot panikångest, senare på kvällen åt jag en 2 mg:are och känner fortfarnade typ inget.... har liggande ett 20 tal blå piller med nån form av benso som nån rackare gjort i nåt hemmalabb, har ej nån aning om styrkan på dom men jag tål lätt 3 av dom , hur som helst kan jag slänga i mej alla 20 eller är det helt omöjligt att få ett halvdant rus på detta?

Asså, benso e i mitt tycke inte nå vidare kul ur en russynpunkt. Käkar du massor e väl de troligaste att du blir seg, trött å somnar. Spara benso tills när du behöver dom är mitt råd.
Citera
2007-11-13, 02:00
Medlem
FreSChans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sailaways
Gå i tankefältterapi mot din ångest istället för att försöka ändra, rubba och förstöra kemin i hjärnan via läkemedel (gifter).

Tack för mig.
går i kognitivterapi för just panikångest, men kände bara för att flumma till det lite i natt....
Citera
2007-11-13, 02:02
Medlem
FreSChans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zerxez
Asså, benso e i mitt tycke inte nå vidare kul ur en russynpunkt. Käkar du massor e väl de troligaste att du blir seg, trött å somnar. Spara benso tills när du behöver dom är mitt råd.
hmmm... som jag misstänkte... du har förståss rätt, är bara så jävla sugen på att lumma lite då jag inte gjort det på väääldigt länge.
Citera
2007-11-13, 02:02
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
hmmm... som jag misstänkte... du har förståss rätt, är bara så jävla sugen på att lumma lite då jag inte gjort det på väääldigt länge.

Ta dig en bira så blir de lite roligare, fast e inte bra å blanda alkohol me massa benso, så de bästa e nog om du går å lägger dig
Citera
2007-11-13, 02:10
Medlem
FreSChans avatar
Citat:
Ta dig en bira så blir de lite roligare, fast e inte bra å blanda alkohol me massa benso
naaa gick inte så bra sist... pluss att jag ska jobba i morgon...!
Citera
2007-11-13, 02:12
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
naaa gick inte så bra sist... pluss att jag ska jobba i morgon...!

ja då passar de ju bra att du käkat xanor så borde du kunna sova rätt bra iaf
Citera
2007-11-13, 02:46
Medlem
FreSChans avatar
Citat:
ja då passar de ju bra att du käkat xanor så borde du kunna sova rätt bra iaf
Lätt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera