2007-11-13, 00:56
Medlem
Chefredaktör för Rodeo Magazine, Dj, och gammal Disco Sthlm profil ursprungligen från Halmstad.
Stör mig så otroligt mycket på denna kille, finns det något maffigt skvaller?
Citera
2007-11-13, 07:03
Medlem
Ko Fångares avatar
Kan väl börja med att rulla ut att han precis som hela Rodeo är pretto, sen räcker det och vi lägger ner det här.
Citera
2007-11-13, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ko Fångare
Kan väl börja med att rulla ut att han precis som hela Rodeo är pretto, sen räcker det och vi lägger ner det här.

Precis, ingen idé att ödsla plats, tid eller energi på vare sej Rodeo eller mannen i fråga. Lås skiten.
Citera
2007-11-16, 02:31
Medlem
Pretto så klart, men man hatar ju fanskapet så upp med smutskastningen här och nu. Snubben måste ju sitta inne på en hel del skandaler med vitnäskvällarna på spyan.
Citera
2011-03-31, 23:05
Medlem
Charles26s avatar
BUMP

Snubben har gjort sig en smula opopulär i Djurgårdskretsar idag. För mig är han helt okänd men ger mig likväl obehagskänslor. Fram med skiten!
Citera
2011-03-31, 23:20
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charles26
BUMP

Snubben har gjort sig en smula opopulär i Djurgårdskretsar idag. För mig är han helt okänd men ger mig likväl obehagskänslor. Fram med skiten!

Det är detta som har gjort honom impopulär antar jag http://rodeo.net/johan-wirfalt/2011/03/djurgardens-reklamfilm-ar-lika-obehaglig-som-en-brolande-huligan/ ???
Analysen av reklamfilmen är fullständigt klockren. Självmål djurgården, vad finns att tillägga?
Citera
2011-03-31, 23:48
Medlem
Charles26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det är detta som har gjort honom impopulär antar jag http://rodeo.net/johan-wirfalt/2011/03/djurgardens-reklamfilm-ar-lika-obehaglig-som-en-brolande-huligan/ ???
Analysen av reklamfilmen är fullständigt klockren. Självmål djurgården, vad finns att tillägga?

Nej det är den inte, full av felaktigheter.

Bosatt i London och ryktet säger kolatorsk. Fan någon måste ju sitta inne på lite skit om denna här.
Citera
2011-04-01, 00:04
Medlem
langaocbs avatar
Citat:

Bosatt i London och ryktet säger kolatorsk. Fan någon måste ju sitta inne på lite skit om denna här.

Poängen är att dif framstår som ett huligangäng när ledningen säger sig vilja stävja dom krafterna. Jag höjde rejält på ögonbrynen när jag såg den.
Kom med en vettig analys av analysen i stället.
Citera
2011-04-01, 10:53
Medlem
xallos avatar
Citat:

Mycket möjligt, men att ställa fram en utav föregrundsfigurerna i dfg i en reklamfilm inför ett derby tyder på mycket dåligt omdömme, eller?
Citera
2011-04-02, 00:30
Medlem
Charles26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xallo
Mycket möjligt, men att ställa fram en utav föregrundsfigurerna i dfg i en reklamfilm inför ett derby tyder på mycket dåligt omdömme, eller?

Jag vill inte diskutera någon reklamfilm. Jag ville ha lite smutsigt skvaller om Johan Wirfält men det verkar inte komma något. Adjö.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in