Du beter dig så urbota korkat så jag gör ett undantag och svarar dig.
Citat:
Ursprungligen postat av BlizzardKing
Varför kräva av andra något du inte besitter själv?

Du är inte rätt man att bedömma det....
Citat:
Hur kommer det sig att du dodgar i nio fall av tio? Hur kommer det sig att du sällan eller aldrig håller dig till sakfrågan? Mitt inlägg #2010 i "Bevis FÖR förintelsen"-tråden "glömde" du tydligen att besvara!
Jag dodgar inte mer än du själv gör, och märk väl att jag svarar ingående och sakligt på t ex Överliggarens funderingar och påståenden. Kanske helt enkelt för att han beter sig betydligt mer vuxet än du någonsin gjort.
Citat:
Och sist men inte minst, hur kommer det sig att du aldrig läser någon revisionistisk litteratur? Hur kan du hävda att de har fel och sympatiserar med nazismen när du knappast vet vad de skriver?
Vad vet du om det? Vänligen behåll dina lögner om mig för dig själv.
Citat:
Inte ens en reaktion på hur du skulle känna dig om det visade sig att du har haft en felaktig uppfattning i Förintel$e-frågan kan du visa. Skulle det vara så svårt att erkänna att du blivit lurad och gått på en myt?

Innan du gapar och kastar skit på andra om den saken, så kanske du skulle skulle ta och sopa framför egen dörr, och följa trådskaparens frågeställning och själv svara på hur du skulle reagera om du måste inse att du haft fel......
Dr Tinnitus