2007-11-12, 20:15
Medlem
b0gfettos avatar
På forumet som jag modererar så har vi att man kan citera flera inlägg (multi quote), vore det något för fb så slipper man att folk behöver göra 4 inlägg för att svara 4 personer med citat?
Har försökt att söka men den funkar inte.
Citera
2007-11-12, 20:37
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
På forumet som jag modererar så har vi att man kan citera flera inlägg (multi quote), vore det något för fb så slipper man att folk behöver göra 4 inlägg för att svara 4 personer med citat?

Eh, det behövs väl inte 4 inlägg för att citera 4 st.

Klipp och klistra går bra, går ganska snabbt dessutom.

Men visst vore det bra med en dylik funktion.
Citera
2007-11-12, 20:48
Medlem
xynzs avatar
Citat:

Ifall du laddar ner Flashscript så har du precis den funktionen (går att hitta när sökfunktionen funkar igen) visst skulle det vara härligt ifall det lades in som standard men så länge funkar i alla fall Flashscript.

EDIT: Letade fram länken http://www.flashback.org/showthread.php?t=385213 .
Citera
2007-11-12, 21:04
Medlem
miklons avatar
Ja, det är en funktion som jag väldigt gärna skulle vilja se, det borde väl inte vara så svårt att ordna.

Tillägg: Jag tycker dessutom att det borde vara hyfsat prioriterat, eftersom det säkert är många som vill se den funktionen och framför allt eftersom det är rätt irriterande när folk skriver flera inlägg i rad.
Citera
2007-11-12, 21:10
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Eh, det behövs väl inte 4 inlägg för att citera 4 st.

Klipp och klistra går bra, går ganska snabbt dessutom.

Men visst vore det bra med en dylik funktion.

Folk citerar en person per inlägg och skapar nytt inlägg för att citera ännu en till. Antar att det är för att folk inte orkar skriva in quote-taggen och vill se det dom citerat i en citatruta.

Citat:
Ursprungligen postat av xynz
Ifall du laddar ner Flashscript så har du precis den funktionen (går att hitta när sökfunktionen funkar igen) visst skulle det vara härligt ifall det lades in som standard men så länge funkar i alla fall Flashscript.

EDIT: Letade fram länken http://www.flashback.org/showthread.php?t=385213 .

Tack för det, såg att det fanns nåt sånt men visste inte vad jag skulle söka på. Det är även den man slipper "du lämnar nu flashback" när man klickar på en länk har jag för mig.
Citera
2007-11-12, 21:17
Medlem
xynzs avatar
Citat:

Tack för det, såg att det fanns nåt sånt men visste inte vad jag skulle söka på. Det är även den man slipper "du lämnar nu flashback" när man klickar på en länk har jag för mig.

Jepp, stämmer bra det. Du slipper även kommunist stjärnan uppe i vänster hörn om du väljer det .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in