Flashback bygger pepparkakshus!
2007-11-12, 18:07
Bannlyst
hallå, ja har funderingar på om man ska sälja något till någon annan person på internet, kan man då få betalt i väldigt små summor på tillexempel swedbank eller annan sida som man kan lita på, utan att betala en avgift emellan övergången där så att säga, på så vis kan ja få sålt på väldigt mycket pengar från mitt gamla Tibia konto då jag har många som vill köpa fast bor så långt bort att
det skulle vara bra med en lösning på en internetbank
Citera
2007-11-12, 18:10
Medlem
Killen i stans avatar
Kostar inget om en köpare väljer att betala med sin internet bank direkt till ditt konto.
Kostar inte heller nått om denne går till ett bank kontor och för över pengarna.(aldrig kostat mig nått).

Så ja vet inte vad det är för avgifter du tänker på.
Citera
2007-11-12, 18:16
Bannlyst
[quote=Killen i stan]Kostar inget om en köpare väljer att betala med sin internet bank direkt till ditt konto.
Kostar inte heller nått om denne går till ett bank kontor och för över pengarna.(aldrig kostat mig nått).

Så ja vet inte vad det är för avgifter du tänker på.[/QUOTE

okej, så man kan i princip kanske be han ge 100 kr, sen ge han 50k på tibia, sen fortsätta sådär
Citera
2007-11-12, 18:23
Medlem
Gurka___s avatar
[quote=macrone]
Citat:
Ursprungligen postat av Killen i stan
Kostar inget om en köpare väljer att betala med sin internet bank direkt till ditt konto.

Så ja vet inte vad det är för avgifter du tänker på.[/QUOTE

okej, så man kan i princip kanske be han ge 100 kr, sen ge han 50k på tibia, sen fortsätta sådär

Japp. Precis så gjorde jag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in