Citat:
Ursprungligen postat av Legionvasa
Något vettigt!
Ska inte du gå och hänga dig i stället för att störa oss andra
Det var ju inte första, och troligen inte sista, IQ-befriade inlägget du skrev i denna tråd! Just precis sådana här inlägg jag menade i mitt tidigare inlägg. Istället för att endast påpeka ATT vi har fel enligt din mening får du gärna komma med några motargument till att kravallerna som var nere i Italien skulle vara berättigade.
Nu har du använt både det ena och det andra, ska jag dränka mig själv denna gång tro?
För övrigt verkar tyst om kravallerna inom media. Någon som vet hur det har förändrats över tid? Hur går förundersökningen?
M.I.A, ge oss en uppdatering om Gazettan.