2007-11-12, 01:22
Medlem
Förslag på förbättring nu när det ändå grejas med forumet. Om man går in på "mina inlägg" så borde man kunna se om det skrivits i en tråd sedan sist man loggade in. Detta genom att den där symbolen till vänster får en färg.

Hänger en del på ett annat forum som också kör Vbulletin och där är det så. Varför inte på FB?
Citera
2007-11-12, 01:43
Medlem
evolutes avatar
Vad menar du? Trådsymbolen ändrar ju färg beroende på om det finns nya inlägg eller inte (i trådar där man skrivit). Har man inte skrivit i tråden markeras nya inlägg med blinkande symbol.
Citera
2007-11-12, 01:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av evolute
Vad menar du? Trådsymbolen ändrar ju färg beroende på om det finns nya inlägg eller inte (i trådar där man skrivit). Har man inte skrivit i tråden markeras nya inlägg med blinkande symbol.

Nej, det gör den inta bara om du går in i forumet och tittar. Det han menar är att när man tittar på sina senaste inlägg skall man kunna se om det har tillkommit några nya posts.

Så förstod jag det iaf och jag anser det vara en bra ide.
Citera
2007-11-12, 02:07
Medlem
evolutes avatar
Jag måste vara blind. Var är "mina inlägg"? Själv har jag inställt så att jag prenumererar på alla trådar som jag postar i och när jag öppnar kontrollpanelen listas de så jag ser direkt om någon skrivit i trådarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in