2007-11-11, 22:50
Medlem
johnny-62s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorc7251
Det var regeln Offtopic raderas och man får tillsägelse direkt för VARJE offtopic som revideras och inget annat. Vad jag vet så raderas s.k. offtopic fortfarande och det görs oftast "mörkt".
ja men det är väl bra att off topic raderas..
Och nu slipper du ju tillsägelser och det ska du väl vara glad för..
2007-11-11, 22:55
Bannlyst
Citat:
"Först och främst" hade mitt inlägg hade varit ot i den tråden du syftar på, för det andra är det inte tillsägelser eller utdelningar av varningar jag kritiserar utan själva modereringen och metoden.

Ditt inlaga i debatten var OT. Det är bara åsikterna hos moderatorerna du ogillar.

Citat:
Jag hade föredragit att modereringen hade skett av någon som faktiskt var totalt ointesserad av ämnet, varken för eller emot -faktiskt.

Det är en åsikt jag vet inte delas av admin, men han kanske kan svara själv i frågan. Hur skall du dessutom få någon ointresserad oavlönad att engagerat låta alla komma till tals?

Citat:
Hm, så kritik av trådstart eller moderatorernas uppfattning om vad som är ot eller trams klassas som just ot och skall helst inte ventileras för allmän beskådning, har jag uppfattat dig korrekt?

Nej, men om man som du postar den i en tråd där de inte hör hemma skall den raderas. Om jag (eller någon av oss moderatorer) var rädda för din kritik, skulle jag då tagit fram det raderade inlägget här? Kanske inte så konstigt också att du inte själv gjorde det.

Citat:
Yes, det är uppenbart att du modererar i din egen tråd, så passande...

Det är knappast något fel med mitt modererade i tråden, det har hittills avgränsats till en moderatorsinsats (raderingen av ditt inlägg efter att det anmälts). Där fick du dessutom vänligt uppmaningen att om du upplevde att det var något fel begånget, vända dig till admin.
2007-11-11, 23:04
Medlem
ChristianXs avatar
Tråd låst. Det finns tråd i ämnet.

/Mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem