Citat:
Ursprungligen postat av Ann-O-Ny-man
Först och främst, jag tycker du snackar en massa skit!
När du inte får gehör för ditt dravel i en tråd, startar du en ny.
"Först och främst" hade mitt inlägg hade varit ot i den tråden du syftar på, för det andra är det inte tillsägelser eller utdelningar av varningar jag kritiserar utan själva modereringen och metoden.
Citat:
Beklagar för din skull, att det inte är en panel från CMR, Aftonbladet och Expo som modererar I&I, kanske hade måhända denna hade fallit dig bättre i smaken, men det är knappast någon av oss som raderar ett enda relevant inlägg som faktiskt har med någon tråd att göra (oavsett åsikt). Snarare är det så att vi som modererar där upplever att ämnena vinner på att de får debatteras fritt.
Jag hade föredragit att modereringen hade skett av någon som faktiskt var totalt ointesserad av ämnet, varken för eller emot -faktiskt.
Citat:
Här var inlägget du fick borttaget i en tråd som inlägget överhuvudtaget inte hade något att göra i:
Hm, så kritik av trådstart eller moderatorernas uppfattning om vad som är ot eller trams klassas som just ot och skall helst inte ventileras för allmän beskådning, har jag uppfattat dig korrekt?
Citat:
Här var mitt svar till dig varför:
Yes, det är uppenbart att du modererar i din egen tråd, så passande...
Citat:
Ditt svammelsvar om min avsaknad av samvete kan jag tyvärr inte citera ordagrant då jag direkt raderade tramset.
Du slipper då det är ganska personligt.