2007-11-11, 18:22
Medlem
dudilidudos avatar
Finns det inga Teman till vista eller är det jag som är blind?
För än hur jag söker på google så får jag bara upp teman till XP som ser ut som Windows Vista eller Virus..

Börjar få lite smådamp på vista btw
Citera
2007-11-11, 18:27
Medlem
Eftersom man kan modifiera Vista såpass mycket själv i det grafiska har det inte kommit ut något..
Citera
2007-11-11, 18:31
Medlem
dudilidudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joro83
Eftersom man kan modifiera Vista såpass mycket själv i det grafiska har det inte kommit ut något..

Ä fuck vista! Nu blir det att instalera xp. Kan man ha både vista och xp på samma hårddisk och sedan välja vilken av dom man ska köra eller blir det krångel då?
Citera
2007-11-11, 18:34
Medlem
nej det går att ha båda men du måste installera xp först sedan vista. men varför vill du skräpa ner windows med flummiga menyer etc? Vista är inte dåligt
Citera
2007-11-11, 18:39
Medlem
dudilidudos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joro83
nej det går att ha båda men du måste installera xp först sedan vista. men varför vill du skräpa ner windows med flummiga menyer etc? Vista är inte dåligt

Kan man ha Vista och Xp på samma partition så jag slipper tömma min hårddisk?
Citera
2007-11-12, 09:34
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dudilidudo
Kan man ha Vista och Xp på samma partition så jag slipper tömma min hårddisk?
Jag skulle avråda dig från att ha dem på samma partition eftersom det kan bli en massa bekymmer i och med att de kommer att ha ett gäng gemensama kataloger. Jag hoppas att du inte ska köra XP bara för att du inte kan ändra tema som du vill i Vista...
Citera
2007-11-12, 12:53
varför ska du ens använda vista? xp är bättre i dagens läge.
Citera
2007-11-12, 13:04
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av srAz
varför ska du ens använda vista? xp är bättre i dagens läge.
Det finns gott om diskussioner om det här redan. Kan du inte komma med vettiga argument så är det lika bra att inte skriva alls.
Citera
2007-11-12, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dudilidudo
Finns det inga Teman till vista eller är det jag som är blind?
För än hur jag söker på google så får jag bara upp teman till XP som ser ut som Windows Vista eller Virus..

Börjar få lite smådamp på vista btw

Då har du helt enkelt inte letat tillräkligt, visst självklart att det inte finns lika mycket till Vista som till XP men det säger sig självt jue!

Men jag har ge dig en hint om vart du ska leta: www.Deviantart.com hittar du inte där så är det ditt egna fel!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in