2007-11-10, 13:01
Medlem
jaccees avatar
Hejsan.
Alla trådar med jag ger bort invite till xxx i rys-forumet tycker jag ska tas i http://www.flashback.org/showthread.php?t=493772. Det är jätte kul att folk ger bort invites men det blir fult i hela forumet och svårt att hitta annat. vad tycker ni?
Citera
2007-11-10, 13:23
Medlem
Arcanums avatar
Att använda den tråden tycker jag är en dålig idé, det skulle bli väldigt rörigt. Däremot en tråd i forumdelen som enbart är till för att skänka invites vore bättre.
Citera
2007-11-11, 01:30
Medlem
Shuyins avatar
Jag håller med trådskaparen, en sak som jag också har tänkt på men sedan glömt bort eller supit bort.

Jag håller dock inte med om att det behövs en enskild forumdel för torrent invites, det räcker gott med tråden som existerar i Fildelning, jag har i alla fall känslan av att den rullar på bra, även om det är en del trams ibland.
Citera
2007-11-11, 02:52
Medlem
Jag tror att en anledning till att folk ger bort invites i RYS istället för byte-av-invites-tråden, är för att man vill ge sin invite till någon som kommer att använda sidan, snarare än till någon av alla spammare i nämnda tråd som antagligen bara kommer att använda den som bytesobjekt i sin jakt på någon mer eftertraktad sida...
Citera
2007-11-11, 11:50
Medlem
Flakons avatar
Är det något minimum-post-krav på RYS? Isåfall kan jag tycka att det är värt att ha en skänka-invites-tråd där istället för i fildelning.
Citera
2007-11-11, 13:13
Medlem
jaccees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flakon
Är det något minimum-post-krav på RYS? Isåfall kan jag tycka att det är värt att ha en skänka-invites-tråd där istället för i fildelning.
Får min röst
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in