Svara
2007-11-10, 00:23
Medlem
Genom den gallskrikande synden tittade jag på dig, och du tittade tillbaka på mig genom ditt glödgande ursinnes sköte.
Vad hade vi tillsamans? Jag minns så väl denna första gång jag såg dig. Du trängdes i en vacumvärld fylld av frestelse, ett rop eller en viskning, hur det en gick till så blev jag din för alltid.
Du lekte så lätt på den stilla oceanen av plast och längtan.
Du sa att det tredje ögat inte fanns, men du spred ormens ans. Du ryckte hyndor i deras svans, bjöd upp till dekadans.
Predestinerade domedagsgester, helvetets gäster. Du omvände präster med frester från mäster.
Den mörkes transcendens.
Denna gången såg jag dig...jag knullade dig, du knullade mig. Jag visste att att en kärlek som denna skulle vara för evigt.
Citera
2007-11-10, 00:40
Medlem
tetrominos avatar
Bra beskrivning av ruset och upplevelsen. Not. Tror knappast att detta är en godkänd rapport..

Troll?
Citera
2007-11-10, 00:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tetromino
Bra beskrivning av ruset och upplevelsen. Not. Tror knappast att detta är en godkänd rapport..

Troll?

Nej, jag vet, sorry alla som retar upp sig, men jag visste inte riktigt var jag skulle lägga den
Citera
2007-11-10, 00:42
Medlem
borntokills avatar
"Bra beskrivning av ruset och upplevelsen. Not. Tror knappast att detta är en godkänd rapport.. "

han har blivit kär hajjaru väl...
Citera
2007-11-10, 01:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av borntokill
"Bra beskrivning av ruset och upplevelsen. Not. Tror knappast att detta är en godkänd rapport.. "

han har blivit kär hajjaru väl...

Då ska det stå i diktsektionen, nästa!
Citera
2007-11-10, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av teemb
Då ska det stå i diktsektionen, nästa!

Det är dock inte avsett som en dikt. Jag försökte bara beskriva den där underbara känslan för 6½ år sedan. Det är därför jag är blev lite kluven på var jag skulle posta inlägget
Citera
2007-11-10, 01:47
Medlem
Phanthans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HOD
Det är dock inte avsett som en dikt. Jag försökte bara beskriva den där underbara känslan för 6½ år sedan. Det är därför jag är blev lite kluven på var jag skulle posta inlägget
Det är dock för då detaljer och beskrivningar för att vi ska få en återskapning av vad du kände.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in