Hejsan, anledningen till att jag skriver till er idag är för att en person ringer hem till min familj och trakasserar oss. Från början såg framför allt jag det som ett skämt, men nu har det gått över gränsen. Personen i sig låter vara vid 20- års åldern, men det är mycket möjligt att han ändrar sin röst via datorn eller något liknande. Han säger saker som att " jag heter rami, jag knullade dig förra veckan"
"din mamma är så trång" och jag tycker absolut inte att det är acceptabelt. Vissa dagar ringer han inte alls, andra dagar ringer han mer. Självklart skapar detta en viss oro inom mig, jag har en lillebror på 12 år som framför allt blir väldigt rädd utav detta. Detta påverkar min familj, och man kan inte känna sig trygg någonstans i denna värld, men det skulle uppskattas om ni på något sätt skulle kunna ordna numret till mig, kanske genom att spåra det. Det kan lika gärna vara någon person som driver, men jag anser inte detta vara driva.
Vi har kontaktat polisen men inget har hjälpt. Vi har nummerpresentatör men självklart har personen dolt nummer.