Det är du som är trög! Han menar att eftersom tråden inte har en topic och vi som här skriver knarkar, så borde allt vara i sin ordning. Hans NoTopic-tråd skulle få vara ifred och inte lyda under några regler...
Eller skulle du förklara regelverket? Tänk på humorn....
Snart ska jag iväg och köpa mig en 2a svart afghan(zomg) så då får ni klara er själva i eran pundartråd, det som gör mig lessen i ögat är att jag inte kan testa det tills på fredag nästa väcka
Snart ska jag iväg och köpa mig en 2a svart afghan(zomg) så då får ni klara er själva i eran pundartråd, det som gör mig lessen i ögat är att jag inte kan testa det tills på fredag nästa väcka
Tråd till papperskorgen, ni vet nog varför. Är detta någon styrd provokation råder jag er att sluta nu, sånt här tar tid och skadar övriga forat. Vi blev nyss en moderator kort där också...
Fortsätter ni i chatandan kommer tillsägelser för allting delas ut var så säkra, finns en gräns hos alla. Annars får ni ha en bra kväll i övrigt.
Må väl
GaiN
Edit: THC_människa får en tillsägelse redan nu för sitt återkommande off-topic och tramsande.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!