2007-11-09, 16:07
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av i_Love_MaryJane
Men vi kan nog alla säga att dom hade fått ett riktigt helvete om dom hade funnits på "normala" avdelningar

Det skulle garanterat finnas flera som ordnat det

Ja det skulle de förmodligen. Nu är intentionen bakom tråden att i framtiden få slippa alla infantila kommentarer i stil med "Han kommer få ett helvete på kåken ". Men du kan ju lugnt börja kommentera sexbrottsling-trådar med "Han hade fått ett helvete på kåken, om det inte var så att sex-brottslingar satt på särskilda avdelningar ", om du vill
Citera
2007-11-09, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Nää...du behöver inte oroa dig , den kriminalitet jag sysslar med är inte sexual-relaterad och knappast skäl nog för fängelse-straff

Bra. Då kan vi fortsätta informera dig.
Om du hade sagt JA, så hade jag bett dig gå till dom största killarna du ser första dagen på fängelset och visa dom din dom och säga att du är oskyldigt dömd.
Citera
2007-11-09, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Våldtäkt är såklart överjävligt vidrigt och bör bestraffas mycket hårt men anser du att det är värre att våldta än att mörda en oskyldig? Om vi ska låta våldtäktsmännens medfångar få trycka in saker i arschlet på våldtäktsmännen bör vi göra..ja vaddå med mördarna?

Nej, det är lika illa, alltså bör de få samma behandling. Men nu handlar inte trådens ämne om detta, utan om just sexbrottslingar, och därför gav jag en snäll upplysning om vad jag tycker om dessa. Nuff said.
Citera
2007-11-09, 16:28
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spahzer
Inte i sverige, men i övriga länder kan jag mycke väl tro det.

Ja, i Sverige skyddar vi våra guldklimpar.
Citera
2007-11-09, 22:35
Medlem
fast skulle ni hamna på kåken i usa kommer ni nog få lära er suga nugerkuk
långt ner i halsen kommer bara vara en dagisfilm i jämförelse
Citera
2007-11-09, 22:52
Medlem
nerke-xshrooms avatar
Det är väl lite si och så där med det där. När Hagamannen kom till Riksmottagningen satt han inledningsvis på den "vanliga" sexbrottsavdelningen (de hade ju två, nu har Riksen flyttat till nya lokaler=de kan sektionera om lite beroende på tillgång och efterfrågan) men fick/begärde p18 för att de andra intagna kissade i hans säng så fort de kom åt, ollade hans mugg etc. Men det är klart att man önskar att KVV blandade lite mer...
Citera
2007-11-10, 00:19
Medlem
I Sverige daltas det så jävla mycket med brottslingar så dom har inget att oroa sig för här.
Men däremot vill jag minnas att jag läste något om hur en serievåldtäcktsman någonstans i sydamerika kom till fängelset där han våldtogs av ca 20 män vartefter dom torterade honom lite för att därefter halshugga honom och spela fotboll med huvudet, allt detta förbisågs av vakterna.
Citera
2007-11-10, 00:28
Medlem
i_Love_MaryJanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Ja det skulle de förmodligen. Nu är intentionen bakom tråden att i framtiden få slippa alla infantila kommentarer i stil med "Han kommer få ett helvete på kåken ". Men du kan ju lugnt börja kommentera sexbrottsling-trådar med "Han hade fått ett helvete på kåken, om det inte var så att sex-brottslingar satt på särskilda avdelningar ", om du vill

Och? intentionen?

Alltså jag gav ett svar som inte är fel ?
Varför orkar du slösa ett till onödigt inlägg, Om du tycker mitt va det ?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in