Citat:
Ursprungligen postat av Läskig
Nej usch, ta bort postcountern, och ta bort signaturen när ni ändå håller på, två onödiga funktioner. Signaturen kan man iofs själv ställa in på att dölja hos andra vilket är bra, men så länge posträknaren finns så kommer posthororna finnas....

Alltså, jag gillar dig som skribent men nu förstår jag inte hur du tänker riktigt.
Om du nu inte gillar signaturer men har en själv, är inte det att ställa sig på fiendens sida, om man säger så?
Och angående postcount...det har varit oändliga diskussioner om detta genom åren och i slutändan så kommer alla ändå fram till samma slutsats: det ÄR ett bra sätt att se om det är en aktiv användare, eftersom det i de forum där de riktiga posthororna hänger inte räknas inlägg.
Aktiv är i det här fallet inte samma som bra eller intressant, men som vi alla vet: ge ett oändligt antal apor ett oändligt antal skrivmaskiner...
Min åsikt är hur som helst att den ska behållas. Trots allt använder jag den dagligen för att kunna avgöra om jag ska ta personen ifråga på allvar eller inte.
Det har ju hänt ett antal gånger att folk med 1 inlägg "tipsar" om bra sidor som de inte alls är inblandade i...