2007-11-08, 00:12
Medlem
Jag håller på virren, en riktigt rökig jävel. Det skulle mina barn gärna få ge mig
Och om inte det passar, ett par mjuka varma tofflor istället...
2007-11-08, 09:39
Medlem
Superfluouss avatar
Avsugning?
2007-11-08, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av älskling
När är det fars dag? Blir skönt att få tillbaka lite av det de små blodsugarna kostar..

Det hade varit ganska lätt att fixa present till dig om du var min farsa. Då hade jag byggt en riktigt fin tijubang trots att du inte röker längre.

Det är väl den andra söndagen i november?

Citat:
Ursprungligen postat av Superfluous
Avsugning?

Flashback-andan, må den aldrig dö ut!
2007-11-08, 11:03
Medlem
Byt till vinterdäck på bilen. Tråkigt och jävligt att göra själv och det är ju tid för det nu.
2007-11-08, 11:48
Medlem
Skulle vilja ha en dag för mig själv, gå upp sent, porrsurfa halva dagen, kolla lite på fotboll på tv. Käka kall pizza gå omkring i träningsoverall, skita i att duscha. DET skulle jag vilja ha.
2007-11-08, 11:51
Medlem
Krellyans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLure
Jag föreslår en flaska single malt whiskey. Hade jag varit far och fått en flaska Laphroaig hade favoriten i barnaskaran varit given

You and me both, brova

Jag ska i alla fall köpa en Joe Satriani-skiva till min käre far, och låta honom upptäcka virtuosen
2021-11-08, 19:41
Medlem
En slips bruka vara en klassiker, eller en
"hängsnara (skämt)" Köpte ett gäng Trisslotter, funkar alltid
2021-11-08, 19:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av emiliyo
Jag kanske är helt fel ute nu, men jag hittade ingen annan stans att lägga denna tråd som ändå inte kommer finnas så länge, eftersom farsdag är snart.

Jag tänkte bara fråga om det är nån där ute som vet en bra farsdagspresent, skulle va väldigt tacksam om ni skulle komma med förslag
Det klassiska, kalsonger och ett gäng strumpor har aldrig gjort en farsa ledsen. Släng in några rollons också, så blir han glad resten av året.
2021-11-08, 19:43
Moderator
pbos avatar
Numera diskuterar vi alla sådana frågor här:
(FB) Den enda gigantiska "Vad ska jag ge i present-/gåva?"-tråden!

Tråd låst.

/mod
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in