2007-11-07, 21:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
De är: Bertil Ärlig Niklas Gustav Adam

Men berätta inte för någon, jag fick nämligen inte säga det.
Idiot.
Det var ju knappast det jag efterfrågade.
Men jag antar att du var ironisk.
Citera
2007-11-07, 22:10
Medlem
Mords avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _Exakt2_
Mod ska väl ta trådarna som skapas i första prioritet? Inte bara kolla deras pm

jo det är sant. kanske behövs nya mods här... har själv märkt att det finns en jävla massa trådar som handlar samma sak... finns 100 likadana trådar... (om andra ämnen alltså) sökfunktionen funkar bra, men många verkar inte fatta det.
Citera
2007-11-07, 22:18
Medlem
bIZongs avatar
Ni kan ju faktiskt börja rapportera inlägg/trådar som ni tycker inte har nåt här att göra så hjälper ni modsen en massa... Bara en tanke.
Citera
2007-11-07, 22:23
Medlem
Mords avatar
jo vore bra om alla gjorde så. skrev nyss om att jag, som många andra ser att det dyker upp massa trådar som man har sett hundra gånger... ganska jobbigt, men det som stör mig också är trådar som "kan jag flumma på detta?"
"vad är det här för piller?" osv...
Citera
2007-11-07, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bIZong
Ni kan ju faktiskt börja rapportera inlägg/trådar som ni tycker inte har nåt här att göra så hjälper ni modsen en massa... Bara en tanke.

hur ska vi rapportera dom? skicka PM? då är vi där igen.. ska dom kolla sina pm hela tiden ist för att kolla trådarna..

Har man blivit mod på FB för en del av forumet så ska man väl kunna se vilka trådar som ska bort och vilka som ska vara kvar?
Citera
2007-11-07, 22:26
Medlem
Citat:
hur ska vi rapportera dom? skicka PM? då är vi där igen.. ska dom kolla sina pm hela tiden ist för att kolla trådarna..

Har man blivit mod på FB för en del av forumet så ska man väl kunna se vilka trådar som ska bort och vilka som ska vara kvar?
Tryck på varningssymbolen, bredvid inloggningsindikatorn, för det inlägg som du vill rapportera.
Citera
2007-11-07, 22:27
Medlem
Mords avatar
ah man kan väl inte göra nåt förutom att skicka pm... förutom att rapportera användare då... fick för mig att man kunde rapportera trådar också

edit: ok man kunde visst det enligt Mansig
Citera
2007-11-07, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
Tryck på varningssymbolen, bredvid inloggningsindikatorn, för det inlägg som du vill rapportera.

Ok.. hade faktiskt inte koll på det..
Men räknar man trådar som blir låsta av dom som igentligen ska låsas.. gör mod sitt jobb då?
Citera
2007-11-07, 22:32
Medlem
bIZongs avatar
Citat:

Finns som sagt en triangel nere i vänster hörn. Tryck där och sen skriver du anlending till varför du rapporterar så fixa modsen det nog ganska fort ska du se.

Vissa trådar som du tycker är skit kanske det finns visst potensiall i och modsen vill låta dom ligga kvar en liten stund för att se om det blir nå bra av det eller korvspad... Sen är modsen också människor och kan missa saker och kanske inte kan sitta uppkopplade 24/7...
Citera
2007-11-07, 22:48
Medlem
cgb spenders avatar
nya mods skulle behövas då dom nuvarande aldrig är aktiva numera.
Citera
2007-11-08, 01:08
Bannlyst
känns som dagens mods i drogforumen inte bryr sig om sina forum alls, faktiskt
Citera
2007-11-08, 01:09
Medlem
Citat:
Varför gör inte mod något åt alla skit trådar som kommer upp? Det är så långa som kommer upp varje dag..

EDIT: Har säker själv gjort en del skumma trådar..

Mmm denna passar ju inte i ÖD borde ju ligga i flashback eller nåt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in