2008-03-20, 11:58
Medlem
Samma straff
Citat:
Den 25-årige mp3-mannen har erkänt sju sexöverfall i Lund och Västsverige.Tingsrätten dömde honom till sju är fängelse - men serievåldtäktsmannen tycker straffet är för långt.Men på torsdagen fastställde hovrätten tingsrättens straff.
http://www.gt.se/nyheter/1.1092452/h...mot-mp3-mannen
Citera
2008-03-20, 13:00
Bannlyst
Varför kallas han mp3 mannen? Lockade han till sig små blonda fjortisar med sin nya Ipod eller?

Citat:
Ursprungligen postat av Sacrium
Pratade med min ex-flickvän för ett par veckor sen och fick reda på att hon var ett av hans offer. Som tur är ingen han lyckats våldta men ändå.

Hur kom hon undan?
Citera
2008-03-30, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av quajj
Varför kallas han mp3 mannen? Lockade han till sig små blonda fjortisar med sin nya Ipod eller?

Hur kom hon undan?

Han anföll tjejer som lyssnade på musik, därav namnet mp3-mannen. Vet inte om jag skulle kalla mig fjortis, det får du ta med Sacrium i så fall. Enda jag kan svara på är att jag inte är blond iaf.

Hur jag kom undan? Jo, jag slet mig loss och sprang in i ett bostadsområde på andra sidan vägen och fick leta mig hem på smågator. Där det ändå fanns hus i närheten.
Senast redigerad av Tjejtrasan 2008-03-30 kl. 14:27.
Citera
2012-08-25, 14:43
Medlem
missmarmelad6s avatar
Hörde i går att mp3-mannen flyttat till Skövde.
Någon som kan bekräfta eller är det bara rykten?
Citera
2012-09-04, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missmarmelad6

Om jag fattade det rätt när kriminalvården kontaktade mig så gjorde han det när han blev släppt tidigare i år. Det var något med Skövde iaf, eller om det var Örebro...
Citera
2012-09-04, 20:52
Medlem
Citat:

Har letat runt lite nu, och det verkar som om det var Skövde. Men i så fall har han bytt efternamn. Ska ringa anstalten imorgon och kolla om dom kan bekräfta att det är Skövde, eller om dom vet var jag kan få reda på det...
Citera
2012-09-05, 01:48
Medlem
Gargameliks avatar
Har vi några vadslagningar på hur lång tid det kommer ta innan han börjar våldta igen? Själv gissar jag 3-5 år.
Citera
2012-09-05, 11:49
Medlem
dementeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peze
Min arbetskamrat bor/bodde på samma bostadsområde som han, tydligen är han en helt vanlig svensk kille som har hamnat lite snett och börjat med droger, hamnat på behandlingshem mm. Men någonstans måste det riktigt ha slagit slint.....

Äh vad då hamnat snett, är det inte den svenska kulturen som gjort honom till våldtäktsman menar du
Citera
2012-09-05, 12:04
Medlem
Citat:

Jag kan nu bekräfta att när han blev släppt den 8 juli (?) i år, så flyttade han till Skövde.
Citera
2012-09-05, 12:15
Medlem
"Ända sedan han slutade med LSD har han strävat efter en känsla av att leva i verkligheten och inte i en hallucination."

"I samband med att han har utförtde gärningar som han nu står åtalad för har han fått adrenalinkickar. Adrenalinet har gjort att världen runt omkring honom har klarnat. Han har fått en stark känsla av här oh nu och han har sett världen som han såg den för fyra år sedan, innan han började med droger."

"I grund och botten vill han ha en fru och barn som alla andra. Det han har gjort nu har varit ett substitut för vad han egentligen har velat ha."

Logiskt tänkande, det där.
Citera
2012-09-05, 14:08
Medlem
missmarmelad6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjejtrasan
Jag kan nu bekräfta att när han blev släppt den 8 juli (?) i år, så flyttade han till Skövde.

Vet du om han heter I*v*a*r*s*s*o*n i efternamn nu?
Citera
2012-09-05, 14:47
Medlem
missmarmelad6s avatar
http://c23.nu/2011/04/14/sveriges-fa...xbrottslingar/

Nummer 4
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem