2007-11-08, 19:15
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DumleD
Jag vet inte hur mycket man får berätta här.

Han är född 1980 och är 27 år. Han har bytt namn. Tidigare hette hade han ett "svenskt" tilltalsnamn, numera ett engelskt/amerikanskt (se ena ledtråden i förra inlägget) och hans andra namn är också engelskt (se den andra ledtråden).

Utseendemässigt påminner han om en av Malexandergossarna och vem kan ni ju räkna ut.

Han har begått och dömts för en del brott tidigare, bland annat i Lindesberg.

Kuriosa är att av alla sorters invandrare så har han svårast för finska sådana, vilket han själv uppgav som motiv till varför han bankat på ett av sina offer.
Han har inte Bovallstrand som postadress?
Citera
2007-11-08, 19:19
Medlem
Jag sitter inte med SPAR tillgängligt och minns inte var han varit skriven. Kollar man på upplysning.se står han bara med namn och personnumret (-XXXX för de fyra sista) och utan adress.
Citera
2007-11-08, 19:22
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Jag sitter inte med SPAR tillgängligt och minns inte var han varit skriven. Kollar man på upplysning.se står han bara med namn och personnumret (-XXXX för de fyra sista) och utan adress.
PM med uppgifter tas tacksamt emot!
Citera
2007-11-08, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BoISaren
PM med uppgifter tas tacksamt emot!

Ja tack
Citera
2007-11-08, 19:30
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:

Men polisen sa att han var tidigare ostraffad och helt okänd för dem. Hur går det ihop?
Citera
2007-11-08, 19:31
Medlem
BoISarens avatar
Märkligt. Ingen adress eller nånting på ratsit heller...

Tack DumleD för PM!
Citera
2007-11-08, 19:40
Medlem
Pvt. Jokers avatar
http://www.bohuslanningen.se/artikel...avdelning_3=0#

Såvitt jag vet (jag känner honom överhuvudtaget inte) har han ett helsvenskt namn. Hans etniska bakgrund vet jag inget säkert om, men bilden kanske ger en liten fingervisning...
Citera
2007-11-08, 19:41
Medlem
Citat:
Jag vet inte hur mycket man får berätta här.

Han är född 1980 och är 27 år. Han har bytt namn. Tidigare hette hade han ett "svenskt" tilltalsnamn, numera ett engelskt/amerikanskt (se ena ledtråden i förra inlägget) och hans andra namn är också engelskt (se den andra ledtråden).

Utseendemässigt påminner han om en av Malexandergossarna och vem kan ni ju räkna ut.

Kuriosa är att av alla sorters invandrare så har han svårast för finska sådana, vilket han själv uppgav som motiv till varför han bankat på ett av sina offer.

Förstår jag dig rätt med att han är mörkhyad (adopterad) men hyser agg mot andra invandrare?

Vad är det för piercing han skall ha i ansiktet och vad är det för tatuering han skall ha på handen?
Citera
2007-11-08, 19:43
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pvt. Joker
http://www.bohuslanningen.se/artikel...avdelning_3=0#

Såvitt jag vet (jag känner honom överhuvudtaget inte) har han ett helsvenskt namn. Hans etniska bakgrund vet jag inget säkert om, men bilden kanske ger en liten fingervisning...

Antingen trixxar journalisterna mer än mycket. Eller så har DumleD helfel!
Citera
2007-11-08, 19:44
Medlem
BoISarens avatar
Citat:

Jackie Arklöv om jag förstår det rätt?
Citera
2007-11-08, 19:44
Medlem
Men Gud, det är jag som klantat mig..Ber så hemskt mycket om ursäkt.

Blandade ihop det där med Lund och våldtäkt viket ju också var aktuellt med serievåldtäkterna med den här händelsen

http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?...59672&from=rss

Den jag menar är således den som ovanstående handlar om.

*kryper till korset*
Citera
2007-11-08, 19:45
Medlem
AlitheSeconds avatar
Ok, då har vi alltså en vithyad snubbe med långt hår som har våldtagit gamla tanter. Ett riktigt jävla psykfall alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in