2007-11-07, 18:35
Medlem
Behver ett program fr att ltt kunna skriva fakturor till kunder. Fakturorna skall vara utformade p ett visst stt, och sedan skall det g att i mjukvaran skapa olika fakturor enkelt utifrn denna mall och printa.

Tack p frhand!!!!
Citera
2007-11-07, 19:05
Medlem
project_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitamin_skurk
Behver ett program fr att ltt kunna skriva fakturor till kunder. Fakturorna skall vara utformade p ett visst stt, och sedan skall det g att i mjukvaran skapa olika fakturor enkelt utifrn denna mall och printa.

Tack p frhand!!!!

Vetefasen om SPCS r s enkelt, men googla upp det! Ett bra program iaf!
Citera
2007-11-08, 01:17
Medlem
KOJVs avatar
Word tycker jag r bra.

Har gjort mig en fakturamall dr och s skriver jag bara in numret, kundens namn och adress samt arbetet som jag gjort.... det brukar ta mig ungefr tv-tre minuter att skriva en faktura och d gnar jag strsta delen av tiden t att fundera p vad det r jag gjort och hur mycket jag ska ta betalt...

S varfr krngla till det?
Citera
2007-11-08, 10:56
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KOJV
Word tycker jag r bra.

Har gjort mig en fakturamall dr och s skriver jag bara in numret, kundens namn och adress samt arbetet som jag gjort.... det brukar ta mig ungefr tv-tre minuter att skriva en faktura och d gnar jag strsta delen av tiden t att fundera p vad det r jag gjort och hur mycket jag ska ta betalt...

S varfr krngla till det?

Vad r det fr fel p EXCEL...

Finns tom. fakturamallar att ladda ner frn MS, som man sedan personifierar!

EDIT:
Kastar in en lnk! http://office.microsoft.com/sv-se/te...aspx?av=ZXL000
Citera
2007-11-08, 17:49
Medlem
Tack fr hjlpen! Word eller Excel blir nog bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in