2007-11-07, 18:35
Medlem
Behöver ett program för att lätt kunna skriva fakturor till kunder. Fakturorna skall vara utformade på ett visst sätt, och sedan skall det gå att i mjukvaran skapa olika fakturor enkelt utifrån denna mall och printa.

Tack på förhand!!!!
Citera
2007-11-07, 19:05
Medlem
project_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitamin_skurk
Behöver ett program för att lätt kunna skriva fakturor till kunder. Fakturorna skall vara utformade på ett visst sätt, och sedan skall det gå att i mjukvaran skapa olika fakturor enkelt utifrån denna mall och printa.

Tack på förhand!!!!

Vetefasen om SPCS är så enkelt, men googla upp det! Ett bra program iaf!
Citera
2007-11-08, 01:17
Medlem
KOJVs avatar
Word tycker jag är bra.

Har gjort mig en fakturamall där och så skriver jag bara in numret, kundens namn och adress samt arbetet som jag gjort.... det brukar ta mig ungefär två-tre minuter att skriva en faktura och då ägnar jag största delen av tiden åt att fundera på vad det är jag gjort och hur mycket jag ska ta betalt...

Så varför krångla till det?
Citera
2007-11-08, 10:56
Medlem
/Nisse_Hults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KOJV
Word tycker jag är bra.

Har gjort mig en fakturamall där och så skriver jag bara in numret, kundens namn och adress samt arbetet som jag gjort.... det brukar ta mig ungefär två-tre minuter att skriva en faktura och då ägnar jag största delen av tiden åt att fundera på vad det är jag gjort och hur mycket jag ska ta betalt...

Så varför krångla till det?

Vad är det för fel på EXCEL...

Finns tom. fakturamallar att ladda ner från MS, som man sedan personifierar!

EDIT:
Kastar in en länk! http://office.microsoft.com/sv-se/te...aspx?av=ZXL000
Citera
2007-11-08, 17:49
Medlem
Tack för hjälpen! Word eller Excel blir nog bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in