Citat:
Ursprungligen postat av hetsbarn
har du en bra dator ? den kanske bli överhettad och hänger sig testa att trycka paus innan den där viss procenten sen startar du efter ett tag när den kan har blivet kallare ? det skulle jag kunna tänka mig iaf .
Tja, så jättebra dator har jag väll inte. AMD64 3700+ 1GB RAM Nvidia 8800GTS 640.
Tror inte det är värmerelaterat faktiskt, då skulle det ju fela i flera sammanhang som spel och andra tunga uppackningar - vilket det inte gör.
Har koll på alla temperaturer och dom ligger där dom alltid har gjort.
Tack för era svar, det är konstigt att detta inte sker med alla DVD filmer jag plockar ner.
Nu senast, då det hände med Transformers filmen så var det rarfil #49 som den hakade upp sig på har jag för mig och då tog jag ner den filen på nytt och då gick det bra att packa upp.
Idag så packade jag upp
Resident Evil - extinction som gick gallant men nu fryser datorn till när jag ser på filmen istället,
tror det var exakt 1.25.55 (speltid i VLC) men det löstes genom att spola över just den tiden.
Förstår inte vad det beror på.. kan det vara något eller båda mina RAM minnen som börjar bli svaga kanske?