Citat:
Ursprungligen postat av Impiety
vill du kontakta butikschefen? kassan? lagret? etc ...
Siba, ComputerCity och Radars ägs gemensamt av Siba Holding AB vars huvudkontor ligger i Göteborg.
Siba Holding AB använder sig av IP telefoni för alla sina butiker och därav börjar alla nummer på 031 vilket är riktnumret till Göteborg.
Ibland kan det vara svårt att få tag på butiken eller säljaren utifall att något blivit fel, om du blivit dåligt bemött eller om du helt enkelt skulle vilja tacka för god service därför presenterar jag nedan Har ni frågor så posta eller pm:a mig så svarar jag så fort jag kan.
ps. om någon föredetta anställd på onoff, elgiganten, mediamarkt eller expert kan deras telefonsystem så pm:a mig gärna så kan jag lägga till de i denna tråden. tycker nämligen att det rä viktigt att som konsument kunna få tag på de butiker man handlar ifrån och inte kundtjänsterna som alltid befinner sig i helsingborg. ds.
Jag förstår inte riktigt meningen med detta....om du köpt en dålig produkt så ska du alltså ringa nån siba butik och klaga via luren?? Varför går du sonika inte direkt in till en butik och klagar eller är du rädd för direkt möte?
Bättre är ju om man är rädd ringer 042-202565 och lämmnar medelande till den aktuella butiken ifråga
och klagar eller berömmer eller hur man nu vill ha det...Risken om man ringer till såna här nr är att dom inte svarar då det inte är internnr..?