2007-11-07, 11:36
Medlem
ceziums avatar
Tänkte köpa en ny väska för att skydda min ögonsten(macbook pro).

Har kollat på incase neopren sleeve, men tycker den e lite för tråkig. Skulle gärna ha en med samma stuk men med kanske något skoj motiv eller tryck på. Finns det någon återförsäljare av en sådan produkt?

Det coolaste hade varit om de fanns med liknande tryck som på "t-shirt hell" men alla förslag på bra väskor för macbook pro tas emot med glädje.
Citera
2007-11-07, 14:08
Medlem
Hispers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cezium
Tänkte köpa en ny väska för att skydda min ögonsten(macbook pro).

Har kollat på incase neopren sleeve, men tycker den e lite för tråkig. Skulle gärna ha en med samma stuk men med kanske något skoj motiv eller tryck på. Finns det någon återförsäljare av en sådan produkt?

Det coolaste hade varit om de fanns med liknande tryck som på "t-shirt hell" men alla förslag på bra väskor för macbook pro tas emot med glädje.

JAg skulle rekommendera www.crumpler.se, de gör rätt coola väskor. Köper man via deras website så kan man ibland komma över väskor som görs i små specialserier.
Citera
2007-11-08, 01:24
Medlem
ceziums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hisper
JAg skulle rekommendera www.crumpler.se, de gör rätt coola väskor. Köper man via deras website så kan man ibland komma över väskor som görs i små specialserier.
Diggar deras hardcase som passa perfekt till macbook pro. Men finns det ingen återförsäljare av dom som inte tar 69 euro för ett second skin som brukar gå på lite över 200 kr bara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in