2007-11-07, 08:35
Medlem
Hej!
Satt och skulle klippa ihop ngra filmklipp i Windows movie maker. Det gick bra de frsta 5 minutrarna sen s frystes skiten. Jag tryckte ner det med Ctrl+alt+del och startade om det. Samma sak hnde igen, igen och igen. Vad ska jag gra fr att f det att fungera?
Citera
2007-11-07, 09:42
Medlem
Polskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvinbär
Hej!
Satt och skulle klippa ihop ngra filmklipp i Windows movie maker. Det gick bra de frsta 5 minutrarna sen s frystes skiten. Jag tryckte ner det med Ctrl+alt+del och startade om det. Samma sak hnde igen, igen och igen. Vad ska jag gra fr att f det att fungera?

har vart o r likadant med min o jag har testat en eng o en svensk xp o de r samma sak
Citera
2007-11-07, 18:05
Medlem
:/ det som r lite lustigt r att det har fungerat utmrkt innan s vet inte vad som har gtt fel nu..
Citera
2007-11-07, 21:50
Medlem
hedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartvinbär
:/ det som r lite lustigt r att det har fungerat utmrkt innan s vet inte vad som har gtt fel nu..
Ett stt r att prova systemterstllning till ett datum d programmet
fungerade.
Citera
2007-11-07, 22:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hedan
Ett stt r att prova systemterstllning till ett datum d programmet
fungerade.

har ingen aning om nr det var sist me nskulle gissa p att det var ett par mnader sen... Tror att vissa andra instllningar skulle ryka med om jag gjorde det. Datorn r inte min s r inte sker p om jag kan gra det :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in