2009-01-04, 19:57
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Jag läser vad du skriver. Jag tror dock inte på det.

Hur kan du veta sanningen? Var du där? Du vet ju åtminstode inte sanningen om vad han höll på med för brott, om du nu påstår att det var inbrott och stöld.

Återigen, hur knäcker man någons rygg?

Jag vet exakt vad för typ av brott han höll på med Påstår inte nåt men det va för inbrott och stöld han vart tagen för då

Har hört att C ska ha blivit helt galen För nåt dom vägrat honom Vad det va kan jag inte säga Jag vet inte hur man knäcker el bryter ryggen a nån Säger bara vad jag hört av hans bror
Citera
2009-01-04, 20:34
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke73
Jag vet exakt vad för typ av brott han höll på med Påstår inte nåt men det va för inbrott och stöld han vart tagen för då

Har hört att C ska ha blivit helt galen För nåt dom vägrat honom Vad det va kan jag inte säga Jag vet inte hur man knäcker el bryter ryggen a nån Säger bara vad jag hört av hans bror

Det kan möjligtvis inte vara så att hans bror inte vill säga att hans bror tog livet av sig? Det är ju inte direkt det stoltaste man kan göra.

Men skit samma, vi har hört olika saker och båda anser att det den hört är det mest troliga. Jag tycker ändå att det borde ha kommit fram om det skulle vara ett mord. Speciellt eftersom det nu ska vara poliser som dödat honom.
Citera
2009-01-24, 21:08
Medlem
B*ngan är det Bagaren du menar? Han som var en av de första i Firman Boys så att säga. Han hänger i Red & White nu.
Citera
2009-01-24, 21:11
Medlem
Citat:
Den yngre av bröderna dog för ett tag sen av en överdos
Den andra har man inte sett av så mycket

Den yngre dog utav en överdos för ett tag sedan ja.
Den äldre kom bojad till hans begravning iaf så han sitter nog fortfarande inne.
Dock har jag hört att han bor nere i Malmö nuförtiden och lever rövare där nere men det är på ryktesvägar så vet inte exakt hur mycket av det som stämmer.
Citera
2009-01-24, 22:21
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeDerry
Förresten; såg att Kl*ngarna nämndes... Tragiskt det som hände ena brodern K, må han vila i frid. Men dom hängde väl inte allt för ofta i Märsta?

han dog av en överdos sägs det, tragiskt!
Senast redigerad av FRA-mannen 2009-01-24 kl. 22:25.
Citera
2009-01-26, 12:52
Medlem
Citat:
Den yngre av bröderna dog för ett tag sen av en överdos
Den andra har man inte sett av så mycket

Stämmer R*** dog av överdos Har för mig att det var i augusti-08
J*** böt efternamn för ett antal år sen, och vad jag vet kvar i Väsby.
Stöter på honom då och då.

K. K*ng dog i maj-08
Citera
2009-02-26, 01:19
Medlem
JolleVonKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden
Det senaste jag har hört om Patte är att han var inblandad i det så kallade mattmordet. Vet inte om det var han som var mördaren men tydligen sitter han inne i alla fall.
Jussi såg jag för inte så länge sedan. Han såg hyfsat städad ut faktiskt. Hans brorsa Jari såg jag också apfull en lördagförmiddag i Märsta centrum.

Det var P*s*i som dömdes för det!
Citera
2009-03-10, 15:12
Medlem
Maidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JolleVonKung
Det var P*s*i som dömdes för det!

Ja jag vet att det var han som dömdes men jag har hört att Patte var med också. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det.
Citera
2009-03-12, 19:50
Medlem
bongiovis avatar
Det verkar ju gå bra för grabbarna

Citera
2009-03-14, 13:28
Medlem
JolleVonKungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden
Ja jag vet att det var han som dömdes men jag har hört att Patte var med också. Vet inte hur mycket sanning det ligger i det.

Hm, okej. Jo hörde att dom var 3st när allt drog igång, vi vet ju vilka 2 var, det var han som dömdes och han som tyvärr råkade illa ut, men det 3:e personen är okänd för mig.
Citera
2009-03-14, 17:49
Medlem
lillamy75s avatar
Kl*angarna

Citat:
Ursprungligen postat av FreeDerry
Förresten; såg att Kl*ngarna nämndes... Tragiskt det som hände ena brodern K, må han vila i frid. Men dom hängde väl inte allt för ofta i Märsta?

jag har gått i samma klass som kl*angarna i 9 år och jag kan säga att flera med mig är väldigt förvånade över vilket slut K. valde i sitt liv.

visst har dom alltid varit "busar" o hängt med dom "coola" i Väsby
men hur som helst är det tragiskt o sluta sitt liv så som han gjort, och mina tankar på till hans barn!
Citera
2009-03-14, 21:41
Medlem
lillamy75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillamy75
jag har gått i samma klass som kl*angarna i 9 år och jag kan säga att flera med mig är väldigt förvånade över vilket slut K. valde i sitt liv.

visst har dom alltid varit "busar" o hängt med dom "coola" i Väsby
men hur som helst är det tragiskt o sluta sitt liv så som han gjort, och mina tankar på till hans barn!

Även om han nu "mördats" i häktet i Sollentuna som alla skriver om varför har han då kremerats och ströts utan rubriker ?
By the way Så länge jag känt bröderna så har han stavat sitt namn med "K"
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in