2008-12-29, 19:00
Medlem
bongiovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeDerry
Kung Carl? Haha, låter ju som en porrklubb!
Ja men då har inte mycket ändrats då, är det samma ägare?

Nya ägaren av Kung Carl är Alexander Iskander. Ung kille. Familjen var/är? frukthandlare. Dom hade/har affären i källarplan i valsta centrum.
Vet inte hur man går från frukthandlare till klubbägare?

Angående "gudfadern" & co så så finns det en hel del att berätta om.
Kan inte glömma när insatsstyrkan skulle storma gudfaderns hus/lägenhet. (vet ej om de va hus eller lgh).
Polisen satt och spanade och väntade..... å väntade......väntade tills dom fick syn på gudfadern. Ut stormar styrkan med automatvapen och får ner han på marken. Men en AK5a mot huvudet upptäcker dom att det är fel kille. Det var tydligen "gudfaderns" brorsa

Inte så kul för brorsan.... men va fan . Lite får man tåla. Han tålde iaf att krasha gudfaderns bil (audi a8). Rakt ut i skogen. Tack å bock

/Mvh

Klassiker
Citera
2008-12-29, 19:04
Medlem
bongiovis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maiden
Ja han är väl inte direkt någon stor fan av nysvenskar om man säger så.

A**gren?
Citera
2008-12-29, 20:24
Medlem
Maidens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bongiovi
A**gren?

Nej det var inte han jag menade. Vet vem det är och han är ju lite speciell han också. Jag menade For**n. Tror han hette S*ndb**g förut.
Senast redigerad av Maiden 2008-12-29 kl. 20:27.
Citera
2009-01-03, 11:16
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FreeDerry
Förresten; såg att Kl*ngarna nämndes... Tragiskt det som hände ena brodern K, må han vila i frid. Men dom hängde väl inte allt för ofta i Märsta?

Väldigt tragiskt ja. Förstår inte hur man kan göra något sådant när man har barn osv. Det är skit samma hur taskig sits man än sitter i, han tog ett väldigt oklokt och tragiskt beslut.

http://www.sverigescenen.com/rip.html
Citera
2009-01-03, 16:34
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dawatt
Väldigt tragiskt ja. Förstår inte hur man kan göra något sådant när man har barn osv. Det är skit samma hur taskig sits man än sitter i, han tog ett väldigt oklokt och tragiskt beslut.

http://www.sverigescenen.com/rip.html

Han tog inte livet av sig Men snuten har mörkat en hel del E och va nära vän till dom
Citera
2009-01-03, 18:04
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke73
Han tog inte livet av sig Men snuten har mörkat en hel del E och va nära vän till dom
Vadå tog inte livet av sig? Jag har hört annat, från vad jag skulle kalla säkra källor.
Citera
2009-01-04, 07:34
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Vadå tog inte livet av sig? Jag har hört annat, från vad jag skulle kalla säkra källor.

Då borde dina källor kunna förklara varför "C" rygg va bruten bla annat
Citera
2009-01-04, 09:51
Medlem
dawatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicke73
Då borde dina källor kunna förklara varför "C" rygg va bruten bla annat

Jag är inte läkare eller obducent, så jag vet inte exakt vilka skador man får av det sättet som C ska ha använt sig av för att avsluta sitt liv. Men det låter långt ifrån otroligt att ryggen/nacken går av när man gör som han gjorde. Infon kommer mer eller mindre från hans nära vänner.

Han satt ju i en ganska kass sits, och hade fått sitta inne ett bra tag, om han hade levt vidare. Så självmord är jag övertygad om att det var.
Citera
2009-01-04, 12:21
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Jag är inte läkare eller obducent, så jag vet inte exakt vilka skador man får av det sättet som C ska ha använt sig av för att avsluta sitt liv. Men det låter långt ifrån otroligt att ryggen/nacken går av när man gör som han gjorde. Infon kommer mer eller mindre från hans nära vänner.

Han satt ju i en ganska kass sits, och hade fått sitta inne ett bra tag, om han hade levt vidare. Så självmord är jag övertygad om att det var.

Jag tillhör gruppen man kallar nära vänner Men pratade han som va med natten han greps Och enligt honom gällde det bara några små inbrott å nån stöld Hörde av en bekant att det ska ha vart Bängen som skulle ha knäck ryggen på C Men sanningen kommer fram en vacker dag
Citera
2009-01-04, 12:31
Medlem
dawatts avatar
Han höll iaf på med bra mycket tyngre saker än inbrott och lite stölder.

"Sanningen" har väl kommit fram, eller? Pågår det en undersökning?

Hur ska en polis ha lyckats knäcka ryggen på honom i häktet? Utan att någon annan sett det? Eller är hela den stationen inblandade i det som du påstår är ett mord?

Jag vet som sagt inget till 100%, men det jag har hört låter långt mycket troligare än att han skulle blivit anhållen för småstölder och att polisen sedan knäcker ryggen på honom.
Citera
2009-01-04, 16:00
Medlem
Nicke73s avatar
Citat:
Han höll iaf på med bra mycket tyngre saker än inbrott och lite stölder.

"Sanningen" har väl kommit fram, eller? Pågår det en undersökning?

Hur ska en polis ha lyckats knäcka ryggen på honom i häktet? Utan att någon annan sett det? Eller är hela den stationen inblandade i det som du påstår är ett mord?

Jag vet som sagt inget till 100%, men det jag har hört låter långt mycket troligare än att han skulle blivit anhållen för småstölder och att polisen sedan knäcker ryggen på honom.

Sanningen har inte kommit fram Som jag sa så har polisen mörkat det här fallet Han skulle bli släppt dan efter "självmordet" hände
Citera
2009-01-04, 19:10
Medlem
dawatts avatar
Jag läser vad du skriver. Jag tror dock inte på det.

Hur kan du veta sanningen? Var du där? Du vet ju åtminstode inte sanningen om vad han höll på med för brott, om du nu påstår att det var inbrott och stöld.

Återigen, hur knäcker man någons rygg?
Senast redigerad av dawatt 2009-01-04 kl. 19:12.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in