• 1
  • 2
2007-11-06, 03:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av muney
Missbrukar du inte begreppet mjukporr här? Mjukporr (softcore) är väl typ erotiska filmer utan just närbilder på bonkande könsorgan eller anala inslag.

OnT: Viv Thomas gör jävligt sensuella lebbfilmer så hans "vanliga" porrfilmer är kanske av liknande slag.
Precis. Playboy har distruberat väldigt bra sådana filmer genom åren. Människorna är snygga, vackert foto, inga inzoomade könsorgan. Bara rent och väldigt tändande.

Erotiska thrillers borde väl kanske vara någonting för trådskaparen, även där finns flera bra playboyfilmer. Det finns väldigt bra b-filmer från 90-talet. Kolla upp Shannon Tweed i samma årtionde också.
Citera
2007-11-06, 14:26
Medlem
SmilAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -=E2=-
Jag och min flickvän vill kolla på en film tillsammans.

Vi vill hitta en film utan tjejer med gigantiska bröst och killar med monsterkukar, rakat, closeups, oralsex, kanske lite anal.

En 4 timmar lång film utan handling är inte det vi söker - Utan en kvalitetsfilm med en schysst handling, om det finns.

Ytterst tacksam för svar.

E

Galna i sex 3 kan jag rekomendera
Citera
2007-11-06, 16:02
Medlem
Äntligen nån /några som vill ha samma sak som jag o min tjej - porr MED handling och närbilder men utan tjejsex och förnedring typ jätteballar i små rövhål och kaskader med sperma så tjejerna kräks... bara sjukt.
det ända vettiga som jag är hittat är 70-tals porr (svenskt eller tyskt) men då får man ta dålig handling o fula människor.
Annars är teckenfilmerna de danska ganska bra, lite korta scener bara men kan räcka då handlingen styr. ja ja lite tips i alla fall
Citera
2007-11-06, 16:08
Medlem
SmilAs avatar
eller spela in en egen porrfilm som ni kan titta på tillsammans.. det är väldigt upphetsande tycker jag
Citera
2007-11-06, 16:21
Moderator
vfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Borelia
Andrew Blakes filmer är de du söker...

//Mr Borelia,
din dildo i vinterkylan

Jo, men tjejsex är en stort inslag i Blakes filmer och är kanske
iinte intressant då?

Själv vill jag föreslå lite äldre filmer, från slutet 80, början på
90-talet. Det gjordes lite bättre porr då.

"Miami spice", "Bad Girls" med mera.
Citera
2007-11-12, 16:26
Medlem
Var hittar jag typ... Kramporr?

Trådar sammanfogade.

/Mod.

-----------------------------------------------------------------------------

Jag letar efter porr med lite mer närhet, kramar o kontakt än bara dunka, dunka. Snopp, munn, fitta.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in