Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2007-11-05, 16:34
Medlem
var skittrött förut när jag kom hem så jag la mig för att sova en stund, dock så glömde jag att ta ut snusen(portion) och råkade svälja den i sömmnen! nu gör det svinont i magen, så vad kan man göra? är det farligt o svälja en snus?(har gjort det innan men aldrig fått såhär ont i magen)
Citera
2007-11-05, 16:36
Medlem
Plantah_s avatar
Akta glaset!
Nej men det kan inte vara så farligt skulle jag tro...
Citera
2007-11-05, 16:36
Medlem
Carl Serungs avatar
det är inte farligt, har jag gjort en jävla massa gånger.. intressant avföring dan efter..
Citera
2007-11-05, 16:38
Medlem
Flärps avatar
Det är ju knappast nyttigt, men absolut inte farligt heller (om det händer någon enstaka gång ). Du kommer nog att vara lite risig i kistan framöver, i värsta fall kommer du att spy, men inte mer med det.

Tar ett litet tag för magen att bryta ner snuset, men sen kommer det att komma ut den vanliga vägen.
Citera
2007-11-05, 16:40
Medlem
Vad jag vet är det inte bra att svälja snus, därav har dom väll nån form av kräkmedel?
Men om du haft snusen i en längre tid tror jag att både medlet och det farliga är ute ur påsen, men man kan aldrig vara säker.
Har du ont i magen mer än under dagen tycker jag du ska höra med sjukhusmotagning eller liknande, käka katrinplommon eller ja. nått för att få det ur systemet snabbare, alternativt fingrar i hals?
Har du tur så går det väll över snart annars.
Citera
2007-11-05, 16:43
Medlem
Flärps avatar
Det finns inget kräkmedel i snus.
Citera
2007-11-05, 16:58
Medlem
Fettogubbens avatar
Alla dessa myter om att det finns kräkmedel i systembolagets alkohol och i snus (den var i och för sig ny) börjar verkligen gå mig på nerverna..

Klart det är onyttigt att svälja en snus, men du skiter ut det imorgon skulle jag tro. Kroppen är starkare än man tror.
Citera
2007-11-05, 17:08
Bannlyst
Brukar svälja mina när jag inte har någon papperskorg eller nåt i närheten.
Citera
2007-11-05, 17:09
Medlem
Flärps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Brukar svälja mina när jag inte har någon papperskorg eller nåt i närheten.

Det däremot, är INTE nyttigt. Du kan få magsår och annat jobbigt, vilket kan leda till riktigt jobbiga komplikationer. Så lyft på ditt lönnfeta arsel och spotta ut i papperskorgen istället
Citera
2007-11-05, 17:29
Medlem
Sunners avatar
Med tanke på hur jävla mycket saft man får i sig via vanligt bruk så kan jag inte tänka mig att en påse skulle göra så mycket skilnad
Citera
2007-11-05, 18:10
Medlem
Ozmeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flärp
Det däremot, är INTE nyttigt. Du kan få magsår och annat jobbigt, vilket kan leda till riktigt jobbiga komplikationer. Så lyft på ditt lönnfeta arsel och spotta ut i papperskorgen istället
Det är ta mig fan hardcore att kunna göra det med flit.
Citera
2007-11-05, 21:19
Medlem
Hehe, en gång svalde jag en General lös. (Lång historia, orkar inte berätta)

Ja iallafall, jag svalde den, mådde lite illa. Så jag gick och köpte en kex choklad att svälja ner den med. Aa, jag mådde helt okej efter kex chokladen faktiskt.. Sen så började jag känna mig yr och illamående. 10 min senare kände jag mig... dåsig, nyvaken, helt borta var jag liksom..

Så jag gick hem, kollade på American Dad/Family Guy. Låg i sängen och tittade i ca 4 timmar. Sen gick jag upp, mådde fortfarande dåligt. Jag gick och sket och sen mådde jag som en kung!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in