2007-11-05, 04:40
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
RYS som i mitt tycke är ett kalasforum verkar dra till sig alla "göteborgare" på FB. Lustigkurrar som denna bl.a.

Dylika skämt var roliga dom första gångerna men den 854'e gången är det inte riktigt lika lustigt. Kan den skickas, vad går frakten på, betalar du portot o.s.v. Eftersom dessa tramsare dessutom ofta upprepar sig skulle man kanske kunna införa en specifik regel bara för RYS att ta bort möjligheten att posta där inne vid upprepade tramserier?

/#LOUDmouth#
Citera
2007-11-05, 04:43
Medlem
tjaboooos avatar
Standardfråga 1a, gör du RP på såna inlägg ?
Via den vägen går de ju sätta åt transarna om regelverket tillåter.

EDIT:
Denna regeln skulle kunna tillämpas på mycket av tramserierna.
* Svara endast om du är intresserad av det som erbjuds, övriga inlägg raderas och kan resultera i någon form av åtgärd.
Citera
2007-11-05, 04:57
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Standardfråga 1a, gör du RP på såna inlägg ?
Via den vägen går de ju sätta åt transarna om regelverket tillåter.

EDIT:
Denna regeln skulle kunna tillämpas på mycket av tramserierna.
* Svara endast om du är intresserad av det som erbjuds, övriga inlägg raderas och kan resultera i någon form av åtgärd.

Ja & nej. Jag är ganska inkonsekvent med mitt RP'ande. Känner mig ibland som någon slags forumpolis för att jag inbillar mig att modarna är trötta på mitt RP'ande .

Men det är sant att den regeln finns men jag är tveksam till om det i dagsläget görs så mycket åt tramsarna/tramsandet förutom att det raderas. Men det antar jag att någon mod är bättre lämpad att svara på.

Att ta bort möjligheten att posta I RYS borde vara ganska okontroversiellt eftersom det inte påverkar den drabbades FB-upplevelse i någon större omfattning förutom.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-11-05, 05:09
Medlem
tjaboooos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av #LOUDmouth#
Känner mig ibland som någon slags forumpolis för att jag inbillar mig att modarna är trötta på mitt RP'ande .
Sålänge det är motiverade RP så klagar dom inte, tvärtom det underlättar ju för dom.

Citat:
...mycket åt tramsarna/tramsandet förutom att det raderas...
Inte vad jag sett(men inte kollat så noga) men förhoppningsvis kan det bli bättring, KFK ska ju gälla även i RYS.
Citera
2007-11-05, 05:29
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Sålänge det är motiverade RP så klagar dom inte, tvärtom det underlättar ju för dom.

Förvisso, men jag vet hur mycket rp's det kommer och hur måna som är (var?) rent nonsens från min korta modperiod. Å då hade jag ändå inga "svåra" forum.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-11-05, 06:19
Bannlyst
Citat:
Ja & nej. Jag är ganska inkonsekvent med mitt RP'ande. Känner mig ibland som någon slags forumpolis för att jag inbillar mig att modarna är trötta på mitt RP'ande .

Du har själv varit moderator och bör om någon veta regelverket

Gör om, gör rätt.
Citera
2007-11-05, 06:25
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
Du har själv varit moderator och bör om någon veta regelverket

Gör om, gör rätt.

Måhända men vad fan har det med saken att göra? Om jag RP'at mitt exempelinlägg eller inte är ointressant. Men appropå tramsinlägg så tycker jag att ditt är ganska nära vad åtminstonde jag definierar som tramsinlägg.

/#LOUDmouth#
Citera
2007-11-05, 06:31
Bannlyst
Citat:
Måhända men vad fan har det med saken att göra? Om jag RP'at mitt exempelinlägg eller inte är ointressant. Men appropå tramsinlägg så tycker jag att ditt är ganska nära vad åtminstonde jag definierar som tramsinlägg.

/#LOUDmouth#
PM:a moderatorn i forumet, innan du startar en tråd i klagomuren.
Forumet är fullt av trams, om jag startade en ny tråd i klagomuren för varje nytt tramsinlägg, skulle jag blivit bannad.

Du borde veta bättre.
Citera
2007-11-05, 06:47
Medlem
#LOUDmouth#s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PRiVATE
PM:a moderatorn i forumet, innan du startar en tråd i klagomuren.
Forumet är fullt av trams, om jag startade en ny tråd i klagomuren för varje nytt tramsinlägg, skulle jag blivit bannad.

Du borde veta bättre.

Men lägg ner. Du bestämmer vad som får postas här eller? Jag ville starta en diskusion kring ämnet och höra andras input också. Aspirerar du på att bli mod? Men men, ytterligare ett "tramsinlägg" från dig!

Edit: RP'a den här tråden då om du tycker att den är så onödig i.s.f.

/#LOUDmouth#
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in