2007-11-04, 21:29
Medlem
Lunatics avatar
Fick mot slem i hallsen efter hosta. 500ml Molipekt tror jag det heter. Det va efedrin och nått annat i det.. Funkar skitbra att ta det med Tradolan. vart en jäkla skilnad mot att bara ta tradolan. nu blir man lite frånvarande hehe.

Bara tradolan vart man pratglad o lite snurrig på ett par stycken. + Molipekt nu så är man desutom lite frånvarande o vimsig :P
Citera
2007-11-04, 21:42
Medlem
b0gfettos avatar
Kanske är svaret på din fråga.
Citera
2007-11-04, 22:09
Medlem
onkelswes avatar
Därremot är det helt värdelöst angående det den är till för, enligt mina erfarenheter iaf. Påpekade det och fick Cocillana istället
Citera
2007-11-04, 23:42
Medlem
FBWs avatar
Molipect är det mest värdelösa som finns , iallafall om du tar endast Molipect.

Första gången tog man ett halvt glas - Kallsvettas, illamående, huvudvärk och mår bajs.

Andra gången tog man ett helt glas - Samma sak fast mycket värre...

Sen när man kört en halv flaska så börja det kännas som om man hade Cancer i bakhuvudet. Gjorde så förjävligt ont. Noijade att jag fått Cancer och till min stora förvåning så hade Bakhuvudet svullit upp (Nykter polare som trodde jag noija och själv sa att det hade gjort det).

Nej fyfan släng skiten åt helvete säger jag! Kan även säga att jag inte vet någon som fått bra effekt av det...
Citera
2007-11-05, 16:03
Medlem
trissels avatar
Hehe Molipect smakar ju inte godis direkt. Bara blotta tanken på att behöva dricka ett helt glas för att känna ens lite gör att jag tappar lusten. Varför inte satsa på vanliga efedrintabletter?
Citera
2007-11-05, 21:52
Medlem
Lunatics avatar
Käckatt över 1000tradolan o nobligan tramadol under 1år. men med Molipekt va det ricktigt mycke skystare.. så ta o testa det om ni inte slänkt det.

och Cocilana så har jag redan 3flaskor 2st 250ml och en 500ml. Men jag tycker Molipekt o Tradolan/nobligan va grymt mycke skystare tillsamans.
Citera
2007-11-14, 22:59
Medlem
Molipect innehåller det någon hög dos av efedrin då, 1mg... Ja det ska vara till att ta ett helt glas då... men då måste man verkligen vara desperat. Men jag tror fan jag gör det snart också, flaskan i kylskåpet känns helt plötsligt väldigt lockande...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in