Citat:
Ursprungligen postat av sizzler
Nu är en Michael Eklöf högst upp på listan på
www.mordhotare.tk
han tror jag har hört talas om tidigare
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Hehe. Han har konto här på flashback

Mitt orginalkonto var Agent006 när Flashback startade, man kom högt upp på listan över hemsidor på flashback och då många besökare. Men kontot var upptaget efter 15 år när jag skulle logga in igen, nu heter jag Agent666
Till er tjänst: MICHAEL EKLÖF
Citat:
Ursprungligen postat av Mumintrollet007
Sidans adress är tydligen ändrad till
www.mordhotare2.tk
Jobbade som moderator på Hetalinjen en sommar, det gör jag inte om, så mycket kackel och babbel och jobbia typer som retade upp sig. Men det var galet mycket tyska kors på sidan...
Har skaparen av sidan något enmot nazzar tro?
Det var länge sen jag så filmen dom länkar till, vill göra ett förtydligande.
Jag lackar ur på reportern när han valde att lägga ut adressen på ett renoveringshus där jag skulle jobba med en trädgård.
Jag säger att jag var jagad av en etnisk maffia, vad som inte kommer med i inslaget är att jag antyder att både programledaren Robban A och den sk Professorn (med hatsidan) dels varit i kontakt med varandra inför Insiders inslag och att dom utan att skriva ut ordet tillhör denna etniska maffia. Kacklade en massa skit om knarkare och Expo men det klippde dom bort.
Både Juggar och Albner jag känner som såg programmet har frågat vilka som var ute efter mig. Men dom tog i alla fall med när jag frågade om reportern var homo eller knarkare.
Mvh Michael Eklöf