2008-10-20, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Polis?

ofc
Citera
2008-10-20, 23:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av stripp
jag har utländska kort men jag är inte så erfaren när det gäller och beställa. Jag har dump oxå. så om nån vill göra lite affärer med mig så kan ni skriva till mig på yuusuf01@hotmail.com. / Mike

Du skämtar. Snälla, du måste, med namn och allt . Underbart. Hoppas att du sitter bakom en proxy.

Fråga; om man nu kan tjäna så förbaskat mkt på carding.. varför tar inte de som skaffat korten pengarna själva?
Citera
2008-10-21, 00:03
Medlem
re:

jag kanske är ny på carding och behöver hjälp. jag sälv har kort men vet inte hur man använder de. Och grejen är det att tänk om de inte har någon adress de kan skicka grejer till? varför måste du vara så negativ förresten? jag försöker få hjälp och tjäna lite. måste du va emot mig?
Citera
2008-10-21, 00:09
Medlem
ERu Go i huvvet

Citat:
Ursprungligen postat av Treo citrus
Polis?

skojar du med mig? va fan ska ja vara polis för om ja har adress? en polis skulle göra tvärtom och fråga efter adress. kolla han här
Citera
2008-10-21, 17:15
Medlem
det man söker ska ju vara fräsha kort, vilket är svårt att få tag på om man inte har kontakter.

Men kan ge lite ledtrådar, betala för stulen kortinfo = aldrig

annars skaffa kontakter inom "israelian credit cards"
Citera
2008-10-21, 17:20
Bannlyst
verified.su, carder.info, cardingzone.org, carding.se

är adresserna till bra cardingsajter, verified är ryskt men det funkar att översätta =)
Citera
2008-10-22, 02:17
Medlem
Nissenforevers avatar
Hur går det om man eventuellt vill tanka kontantkortet med stora summor pengar?
Citera
2008-10-22, 17:01
Medlem
S_o_Ns avatar
Kan tipsa om bl4ckc4rd.ws... Rätt liten sida, men schyssta guider o tutorials för nybörjare
Citera
2008-10-22, 17:12
Medlem
Nemans avatar
Vill bara varna er innan ni sätter igång. På senaste tiden har stora forum infiltrerats av poliser, och runt 200st gripanden har skett - bara i England. Polisen har nyss köpt en stor cardingsida, där de lockar med "serious carders only" och inviter. Så var på er vakt.
Citera
2008-10-22, 18:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neman
Vill bara varna er innan ni sätter igång. På senaste tiden har stora forum infiltrerats av poliser, och runt 200st gripanden har skett - bara i England. Polisen har nyss köpt en stor cardingsida, där de lockar med "serious carders only" och inviter. Så var på er vakt.

mm blackmoney.biz

håll er borta från fakacarda och elitecarding eller vad dom ska heta.
Citera
2008-10-22, 19:16
Medlem
Bara Glads avatar
Finns fortf. en kanal på IRC för carding (på freenode) för de som är intresserade. Du bör ju berätta varför du vill ha en invite (men med det innebär det inte att jag behöver veta vilket person-nummer du har, vilket många verkar tro)
Citera
2008-10-22, 22:22
Medlem
Nissenforevers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neman

Men detta gäller väl inte svenska cardare? I Sverige så får väl snuten inte provocera till brott?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in