jag har utländska kort men jag är inte så erfaren när det gäller och beställa. Jag har dump oxå. så om nån vill göra lite affärer med mig så kan ni skriva till mig på yuusuf01@hotmail.com. / Mike
Du skämtar. Snälla, du måste, med namn och allt . Underbart. Hoppas att du sitter bakom en proxy.
Fråga; om man nu kan tjäna så förbaskat mkt på carding.. varför tar inte de som skaffat korten pengarna själva?
jag kanske är ny på carding och behöver hjälp. jag sälv har kort men vet inte hur man använder de. Och grejen är det att tänk om de inte har någon adress de kan skicka grejer till? varför måste du vara så negativ förresten? jag försöker få hjälp och tjäna lite. måste du va emot mig?
Vill bara varna er innan ni sätter igång. På senaste tiden har stora forum infiltrerats av poliser, och runt 200st gripanden har skett - bara i England. Polisen har nyss köpt en stor cardingsida, där de lockar med "serious carders only" och inviter. Så var på er vakt.
Vill bara varna er innan ni sätter igång. På senaste tiden har stora forum infiltrerats av poliser, och runt 200st gripanden har skett - bara i England. Polisen har nyss köpt en stor cardingsida, där de lockar med "serious carders only" och inviter. Så var på er vakt.
mm blackmoney.biz
håll er borta från fakacarda och elitecarding eller vad dom ska heta.
Finns fortf. en kanal på IRC för carding (på freenode) för de som är intresserade. Du bör ju berätta varför du vill ha en invite (men med det innebär det inte att jag behöver veta vilket person-nummer du har, vilket många verkar tro)
Men detta gäller väl inte svenska cardare? I Sverige så får väl snuten inte provocera till brott?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!