ati x700
amd turion64 2800+ eller något där omkring
1024 minne
Såg nu i system monitorn att ktorrent tar upp mellen 16 till 45 % cpu och 124 minne
typ.
Men även när det är avstängt tar det bla bra lång tid att öppna program och blädra i menyerna, Har stängt av bilderna och animationerna i menyn nu men det går allt för segt i alla fall.
Ett problem till är att trycker jag nedåtpilen i firefox för att gå nerot så låser det sig tillslut och bara fortsätter bläddra nedåt.
Även mitt Ubuntu7.10 går segt. Det tar tio sekunder från att jag klickar på en musikfil tills jag hör musiken. Detta gäller alla saker jag gör. Under Windows sker det direkt.
Kan det inte vara så att det är den nya indexeringsfunktionen som segare ner systemet? Den kan man ju som tur är isåfall enkelt avaktivera genom att klicka ur en kryssruta ibland inställningarna...
Kan det inte vara så att det är den nya indexeringsfunktionen som segare ner systemet? Den kan man ju som tur är isåfall enkelt avaktivera genom att klicka ur en kryssruta ibland inställningarna...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!