• 1
  • 2
2007-11-04, 21:12
Medlem
Roygbivs avatar
Att söka efter ett missbruk är väl i sådana fall fjantigt, eller iaf väldigt korkat.
Citera
2007-11-04, 21:28
Medlem
Tord_Ywels avatar
Anafranil är typ en snabbverkande SSRI som bäst tas intravenöst. Ges oftast i 10 dagars kurer och då är man väldigt trött och yr. Fick en sån kur för ett år sen
och var rätt jobbigt.
Citera
2007-11-04, 22:48
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roygbiv
Att söka efter ett missbruk är väl i sådana fall fjantigt, eller iaf väldigt korkat.

Någonting säger mig att du inte hade sagt så ifall jag skrivit såhär "Kan man flumma på det här" som rubrik....
Citera
2007-11-04, 22:49
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tord_Ywel
Anafranil är typ en snabbverkande SSRI som bäst tas intravenöst. Ges oftast i 10 dagars kurer och då är man väldigt trött och yr. Fick en sån kur för ett år sen
och var rätt jobbigt.

Tack för ditt svar!
Citera
2007-11-04, 23:07
Medlem
kling_klongs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Fråga nu inte var jag fått tag på grejerna för det har verkligen inte med saken att göra, men iallafall, Preparaten heter Anafranil och Fluanxol, Neuroleptikum vad är det egentligen? någon kunnig som skulle kunna göra ett utlåtande?

Trodde inte ens de körde på Anafranil längre. Räknas till den tricykliska "genren", inte SSRI. Låg med anafranil-dropp i över 2 v för ca 10 år sedan, och den önskade effekten uteblev. Då satte de in Litium; men det är ju inget att "knarka på" om det var det du eftersökte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in