2007-12-18, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Psilocobe
Så Dexofen ger alltså inte utslag på opiater??
NEj
Citera
2007-12-18, 02:10
Medlem
lyssna inte på alla som säger att dom bara blir dåsiga och illamående..ja tex tar mkt hellre dex än tramadol.... du kan visst bli mysig å go av dex.. ja använder de bara vid at nu mer.. men är du helt färsk kan dubli riktigt go bara testa på!!
Citera
2007-12-18, 02:15
Medlem
heyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
lyssna inte på alla som säger att dom bara blir dåsiga och illamående..ja tex tar mkt hellre dex än tramadol.... du kan visst bli mysig å go av dex.. ja använder de bara vid at nu mer.. men är du helt färsk kan dubli riktigt go bara testa på!!

Lägg av med att ge upphov till missbruk av potentiellt livsfarliga droger i missbrukar-fall
Citera
2007-12-18, 11:16
Bannlyst
Hade 10st 100mg igår. Sålde dom till nån för 10kr/st, kunde jag tagit mer tror ni?
Eller är det typ normalt?
Citera
2007-12-18, 14:15
Medlem
heyys avatar
Citat:
Hade 10st 100mg igår. Sålde dom till nån för 10kr/st, kunde jag tagit mer tror ni?

Jag skulle då inte betalat ett piss för den där skiten, så det var nog en bra deal.
Citera
2007-12-18, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av heyy
Lägg av med att ge upphov till missbruk av potentiellt livsfarliga droger i missbrukar-fall

han frågade jag svarade med sanningen... så vad?
Citera
2010-05-15, 13:40
Medlem
laxes avatar
alltså knökar man i sig mellan 500 å 1000mg tycker då ja man får ett skapligt rus.
dock kan de ta en jävligt bra tag innan de slår på ibland säkert 3-4 timmar.
Citera
2010-05-15, 22:01
Medlem
eddiepeddies avatar
Citat:

Du tjänade helt klart på den affären. Dexofen är inte värt någonting på gatan. Det enda jag kan tänka mig ha Dexofen till är när man ska tända av från horse. Då kan du hjälpa lite om man inte har något annat. Men om jag skulle köpa dom löst ute på gatan så hade jag inte gett mer än nån krona eller två per tablett.
I övrigt så är Dexofen en bra medicin att ha hemma om man går på opiater ofta, då dom som sagt kan lindra abstinens / AT:n lite.
Citera
2010-05-17, 17:00
Medlem
FinnKrakens avatar
Som någon nämde tidigare tråden...
Dom är grymt bra om man har en efterhängsen avtändning i bakhasorna. Där har dom sitt värde.
Citera
2010-05-22, 06:26
Medlem
NukeOnes avatar
Dexofen och tradar är inget rus som igentligen är så värt käkad tradar i ett halv år jag hade 200mg fick ut en ny låda varannan vecka pga smärtor, fick vid ett tillfälle tag på dexofen blandade tradar en karta 200mg (10 tab) och 20 dex 100mg tyckte det inte var något värt, något pigg kunde inte sova och lite lite flummig.
I kort skit i det, uppmanar inte att man ska ta andra saker men dom funkar förmodligen mycket bättre än denna kombinationen oavsett mängd osv.
Citera
2010-07-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wondR

Dessa frågor är menade för oss som försöker få ett rus av drogen!

Vad kan jag tänkas känna på dexo? - Kraftig eurfori, Noddningar och välmående är de jag alltid får vid 3-500mg Dexofen.

Om halveringstiden är ca 12h(?) hur långt blir ruset då? - Ruset för mig brukar vara ca 3-4Timmar och jag har INGET alls illamående utan jag mår helt enkelt PERFEKT under ruset!!

Kan jag beté mig "normalt" inför flickvän etc under ruset? - Ja om JAG har tagit under 400Mg kan jag nog bete mig normalt. men jag vet inte hur du kommer att reagera på de men de kan du säkert! =)

Blanda inte alkohol + dexo! - SANT blanda ALDRIG alkohol o dexo inte ENS EN LÄTTÖL tydligen..

Hur blir det om jag blandar tradd+dexo? - Det blir Perfeekt!!!!!!!!! man mår som en gud + lite cannabis så har du hittat nirvana..

Räcker ca 400 mg som det står i fass eller ska jag lita på FB eliten och dra i mig 1000 mg direkt? - Ja om jag vore du skulle jag absolut inte ta mer än bara 300mg dexo o skita i tradden o sen fylla på efter en timma om du inte känner.

Hur länge kan dexo spåras i urinprov (trollish skrev 8 dagar) men en annan skrev att dom inte ens kollade?!? - Dom kollar nog inte överallt efter dexofen men dom kan såklart kolla de också. och det kan väl spåras lika länge som tram säkert.

Sist en personlig fråga, kan jag dra i mig mina 1000 mg + 100 mg tradd för bästa effekt eller ska jag dela upp det? Hur ska jag isf dela upp det? - Ta 300mg först. fyll på med 100mg tram / dexo till efter en timma om det inte är nog mycke redan vilket de säkert är =)

MVH

Så känner jag av dexofen. tycker det är nästan bättre än tramadol bara att det är kortare rus. =((
Citera
2010-07-18, 16:01
Medlem
Personligen förstår jag inte varför alla här på flashback är så negativa till dexofen, jag tycker det är helt okey faktiskt, självklart så är det inte i närheten av t.ex. subutex men ändå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in