2013-04-26, 19:17
Medlem
Äre skönt o blanda 1mg xanor med alkohol eller är risken för att tappa omdömet stort?
Citera
2013-04-26, 22:48
Medlem
KITTENMITTONSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B4ne
Äre skönt o blanda 1mg xanor med alkohol eller är risken för att tappa omdömet stort?
Helt omöjligt att säga, är väldigt individuellt. Om du aldrig testat att blanda benso+alkohol förut skit i det är mitt råd, du kommer ändå inte komma ihåg ruset och man kan hitta på RIKTIGT dumma saker på den kombon.
Citera
2013-04-26, 23:07
Bannlyst
Vid ett dagligt missbruk av alpra, såsom 3-6mg dagligen i 1-2 år. När kan man förvänta sig vara ren?

Trappa ner i en vecka med 2mg sen slutade jag. Inne på andra veckan på söndag. Kan jag hinna bli ren på 3-4 veckor? Kan tillägga att jag styrketränar hårt nästan varje dag och har en väldigt bra ämnesomsättning.

Mvh
Citera
2013-04-26, 23:57
Bannlyst
Citat:

Så litet? haha
nä, det tror jag verkligen inte, minst 4 eller 8 och en flaska rödvin.... det är inte farligt, men riskbeteende....
Citera
2013-04-27, 14:04
Medlem
deyys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nkvd2
Så litet? haha
nä, det tror jag verkligen inte, minst 4 eller 8 och en flaska rödvin.... det är inte farligt, men riskbeteende....
1mg för en helt ovan person är inte lite. Tar han 4mg alprazolam och dricker en del på det så är det nästan garanterat att han kommer ha en enda stor minneslucka av hela kvällen.

Det har hänt att jag har tagit ~20mg alprazolam och druckit på det, även uppemot 50mg etizolam vid ett annat tillfälle. Men nog fan kan jag få minnesluckor om jag blandar ~1-2mg med alkohol idag.
Kul blandning, men alla korkade saker man gör under ruset kommer ikapp senare.
Citera
2013-04-27, 15:22
Medlem
psykoshippiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KITTENMITTONS
Helt omöjligt att säga, är väldigt individuellt. Om du aldrig testat att blanda benso+alkohol förut skit i det är mitt råd, du kommer ändå inte komma ihåg ruset och man kan hitta på RIKTIGT dumma saker på den kombon.

Citat:

Håller med ovanstående, nästan bara dumt, först trakasserar du din mamma till att gråta, sen vaknar du dagen efter med blodiga byxor och förstår inte riktigt vad som hänt.
Citera
2013-04-27, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deyy
1mg för en helt ovan person är inte lite. Tar han 4mg alprazolam och dricker en del på det så är det nästan garanterat att han kommer ha en enda stor minneslucka av hela kvällen.

Det har hänt att jag har tagit ~20mg alprazolam och druckit på det, även uppemot 50mg etizolam vid ett annat tillfälle. Men nog fan kan jag få minnesluckor om jag blandar ~1-2mg med alkohol idag.
Kul blandning, men alla korkade saker man gör under ruset kommer ikapp senare.

Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Håller med ovanstående, nästan bara dumt, först trakasserar du din mamma till att gråta, sen vaknar du dagen efter med blodiga byxor och förstår inte riktigt vad som hänt.

Tack för svar!
Citera
2013-04-29, 09:36
Medlem
Zachies avatar
Är det möjligt!?? I fredags tog jag 3 ksalol och i lördags 4.... Idag måndag fick jag reda på att jag ska lämna up på förmiddagen. Tog ett hemmtest och det var negativt på bnz!! Jäklar vad snabbt det måste gått ur!! Strecket var svagt, men ändå...
Igår tog jag uvaört-tabletter, detta kanske hjälpt till. Blir lite nervig ändå, att testet ska vara positivt, trots att det är exakt samma test jag använt här hemma.
Någon fler som fått ur det ur kroppen på bara knappt 2 dygn, på samma mängd?
Citera
2013-04-29, 15:38
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zachie
Är det möjligt!?? I fredags tog jag 3 ksalol och i lördags 4.... Idag måndag fick jag reda på att jag ska lämna up på förmiddagen. Tog ett hemmtest och det var negativt på bnz!! Jäklar vad snabbt det måste gått ur!! Strecket var svagt, men ändå...
Igår tog jag uvaört-tabletter, detta kanske hjälpt till. Blir lite nervig ändå, att testet ska vara positivt, trots att det är exakt samma test jag använt här hemma.
Någon fler som fått ur det ur kroppen på bara knappt 2 dygn, på samma mängd?
Det går nog, men det är nog på håret om man har tur. Att röra på sig mycket och dricka MYCKET vätska kan påskynda "reningen".
Citera
2013-04-29, 16:03
Medlem
Zachies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Det går nog, men det är nog på håret om man har tur. Att röra på sig mycket och dricka MYCKET vätska kan påskynda "reningen".

Jag var ren på urinprovet! *phu* Men så läste jag att tegretol (mot krampanfall, som man ju kan få efter man ätit div tabs) Äter jag ju också. SÅ uvaört + tegretolen + att jag ätit ganska magert sen i lördags
Citera
2013-04-29, 17:55
Medlem
Någon som kan i gbg? PM
Citera
2013-04-29, 18:12
Medlem
Raideqs avatar
Tar gärna emot PM om sida inrikes elr i sthlm. Med vänlig hälsning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera