Måste bara fråga.
Jag har endast käkat benzo en gång, jag kommer inte ihåg vad det var men jag poppade 2 stycken.
Jag blev fett gungig och sen däcka jag, så vad e grejen med benzo?
Blir man inte bara slö o seg?
Benzo är ju en medicin som man egentligen ska använda vad det är till för, dvs hjälpa till i vardagen. Finns speciella benzo's mot sömn, och de mot ångest. Om man vill bli ångestfri är det klockrent och i vissa fall bland den bästa känslan som finns när panikångesten försvinner. Sover bra gör man också på benzo. Men benzo är även skönt att "flumma" på, om man vet vad man gör dvs.
Shit vad priserna varierar alltså, 25 kr för en x2a är nog vanligast. Vad kan man ta för ett 100 pack tex? är 2000kr för mkt? behöver lite hjälp här, av någon erfaren av iktorivil handel etc. Det är dock rivotril fast svenska, exakt likadana som ikton..
Benzo är fett nice om man bara vill sitta och mysa eller somna gott. Sen opm man mår dåligt är det jävligt skönt att ta en till5st 1mg så mår man helt plötsligt bättre.
Jag brukar krossa och snorta 2-3 sen käka resten. Funkar fin fint att snorta dom, håller i sej kortare tid men slår på så jävla mycket skönare.
Ja du skulle kunna lösa upp dom och köra en rövpanna.
Annars så är det nog bäst att bara äta dom där.
0,5mg, hmm ta 4st på en gång så ska du nog känna något efter ett tag. Sen om dom fastnar i tänderna, känner du till tandpetare
Den maximala hållbarheten utanför originalförpackningen är 2 månader för xanor depo...blir dom helt värdelösa efter det? eller hur mkt av effekten är det som försvinner?..råka nämligen klämma xanoren ur kartan..
Den maximala hållbarheten utanför originalförpackningen är 2 månader för xanor depo...blir dom helt värdelösa efter det? eller hur mkt av effekten är det som försvinner?..råka nämligen klämma xanoren ur kartan..
Tvivlar på att dom blir dåliga så fort men lägg dom i nån burk så borde det lösa det eventuella problemet.