2010-01-07, 17:32
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av durbanpoison
ja, tog en ikto, och en xanor innan blev faktiskt ganska skev på de , men xanor funkar nog bättre om man vill sova märkte att jag blev ganska trött så drog nån lina tjack på de..

Edit. har du fått dina varor med eller?

Yes, dom dök upp idag så nu kan man leva livet igen. Jo, lite seg blev man.. har slängt i mig rivo, xanor och en valle. Dricker öl till det så det får en kanske att piggna till lite. Får bli lite kaffe sen också. Var dina rivo Roche? Mina var iaf inte, vet inte vad det var för märke och pallar shi kolla upp det nu.
Citera
2010-01-07, 17:37
Bannlyst
Köpte 0,5 Alprozolam (Grifoalpram) här i Peru, tog 4 st för att sova men blev inte trött.
Drack 10cl Rom, men det hjälpte inte.

kan inte sova pga av värmen, vad göra?
Hur ska jag få pillerna att däcka mig?

De kostar 30:- för 20st och säljs inte i större styrka utan recept.

Ska jag leta upp en annan benzo, i så fall vilken?
Citera
2010-01-07, 17:50
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viracocha
Köpte 0,5 Alprozolam (Grifoalpram) här i Peru, tog 4 st för att sova men blev inte trött.
Drack 10cl Rom, men det hjälpte inte.

kan inte sova pga av värmen, vad göra?
Hur ska jag få pillerna att däcka mig?

De kostar 30:- för 20st och säljs inte i större styrka utan recept.

Ska jag leta upp en annan benzo, i så fall vilken?

Se ifall du hittar Flunitrazepam som är gjort just för att sova. Kanske svårt att hitta. Testa Diazepam annars kanske.
Citera
2010-01-07, 17:55
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astronomic
Yes, dom dök upp idag så nu kan man leva livet igen. Jo, lite seg blev man.. har slängt i mig rivo, xanor och en valle. Dricker öl till det så det får en kanske att piggna till lite. Får bli lite kaffe sen också. Var dina rivo Roche? Mina var iaf inte, vet inte vad det var för märke och pallar shi kolla upp det nu.

Nej det var inte roche, bara 2 kryss på båda sidorna.. smaka ju skit att smälte under tungan med men den perfeka combon för att inte bli för väck i huvet om du fattar vad jag menar är nog 1 iktor, en halv xanor drack även ett glas whiskey innan så det boostade ju på rätt bra klart!
Citera
2010-01-07, 17:57
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
Nej det var inte roche, bara 2 kryss på båda sidorna.. smaka ju skit att smälte under tungan med men den perfeka combon för att inte bli för väck i huvet om du fattar vad jag menar är nog 1 iktor, en halv xanor drack även ett glas whiskey innan så det boostade ju på rätt bra klart!

Du ligger efter kompis.. jag är inne på mina femte xanor och fjärde rivo.. tror jag. Andre ölen också för den delen

Har inte testa smälta dom.. bara svalt dom straight up.
Citera
2010-01-07, 17:57
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
helvete vilket pris, jag hade aldrig pröjsat mer än 15kr/st. köper mina för 12kr/st just nu och det är ksalol. vilken del i landet är detta?

Västra mittendelen av landet.
Citera
2010-01-07, 18:01
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Du ligger efter kompis.. jag är inne på mina femte xanor och fjärde rivo.. tror jag. Andre ölen också för den delen

Har inte testa smälta dom.. bara svalt dom straight up.

jo jag smällte först för trodde de va dem vanliga, men de var de ju inte märkte jag rätt snabbt smaka ju fan skit, så svalde den istället :P men ska dra i mig ett par xanor senare ikväll dem sover man rätt gott på

btw hur många kartor köpte du igentligen?
Citera
2010-01-07, 18:11
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
jo jag smällte först för trodde de va dem vanliga, men de var de ju inte märkte jag rätt snabbt smaka ju fan skit, så svalde den istället :P men ska dra i mig ett par xanor senare ikväll dem sover man rätt gott på

btw hur många kartor köpte du igentligen?

10 kartor ikto och 10 kartor xanor. Själv då?
Citera
2010-01-07, 18:29
Medlem
smokey.the.bears avatar
Xanor 1 mg depot.... erm hur ser dom ut...

Har använt google men de kommer upp 100 olika bilder....
Citera
2010-01-07, 18:39
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
10 kartor ikto och 10 kartor xanor. Själv då?

haha då har du ju ett tag eller du kanske är en stor knaprare :P, nej 4 kartor totalt bara.. tänkte hushålla på dehär lite nu, sist så drog jag 40 pix på en vecka typ blir ju dyrt i längden
Citera
2010-01-07, 18:41
Medlem
Astronomics avatar
Citat:
haha då har du ju ett tag eller du kanske är en stor knaprare :P, nej 4 kartor totalt bara.. tänkte hushålla på dehär lite nu, sist så drog jag 40 pix på en vecka typ blir ju dyrt i längden

Jo, det blir rätt dyrt. Men när jag väl köper så köper jag, annars känner jag att det inte är värt besväret.
Citera
2010-01-07, 18:42
Medlem
durbanpoisons avatar
Citat:
Jo, det blir rätt dyrt. Men när jag väl köper så köper jag, annars känner jag att det inte är värt besväret.

Nej klart det är ju sant.. vad tyckte du om kvaliten på iktona då? jämfört med den förra batchen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in