2009-10-22, 22:54
Medlem
Xanor är fina grejor om man använder dem på rätt sett

Dock tycker jag nog att flunitrazepam (fm1) är snäppet vassare!
Citera
2009-10-22, 23:12
Medlem
Kristofer.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gymmaren88
Xanor är fina grejor om man använder dem på rätt sett

Dock tycker jag nog att flunitrazepam (fm1) är snäppet vassare!

Svåra att få tag på bara, tycker inte det är värt att köpa flunizar för 25-30:- st som jag köper för Då köper jag hellre några billiga lila upjohn, bra fart i dom.

Eller P&U 59 som jag sitter och suger på nu.. fan vad man uppskattar alprazolam-smaken mer och mer, mums
Citera
2009-10-22, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kristofer.
Svåra att få tag på bara, tycker inte det är värt att köpa flunizar för 25-30:- st som jag köper för Då köper jag hellre några billiga lila upjohn, bra fart i dom.

Eller P&U 59 som jag sitter och suger på nu.. fan vad man uppskattar alprazolam-smaken mer och mer, mums

Joo, det brukar ju vara så! Men jag har turen att kunna få tag på dem bus-enkelt Men sant som du säger, finns inte många på markaden längre, och det pressar ju priserna när dom väl finns!

Alprazolam är riktigt fina saker det också! Knapra i sig några sånna och ta några öl, så sirar man gott sedan!
Citera
2009-10-23, 02:13
Medlem
Måste bara fråga;
benzade de ner dig så jävligt och sen släppte ut dig i riktiga världen igen? Det låter jävligt galet.
Citera
2009-10-23, 02:56
Bannlyst
jag joinar klubben, har kommit över upjohn lila svenska nu. älskar dessa, fast stavarna är bättre hehehheheh
Citera
2009-10-23, 12:27
Medlem
Mandic!s avatar
Ksalol har jag hört ska vara bra? Fick nyss hem 100 st ljusblå utan tryck, blir till att prova inom kort.
Citera
2009-10-23, 14:59
Bannlyst
Vad är en rekommenderad flumdos på Xanor 2 mg (svenska, bra kvalitet) om man ej har tolerans? Har tagit benso ett par, tre gånger förr, men det var länge sedan och så var det dålig kvalitet. Har dock aldrig tagit Xanor förr. Räcker det med en halv 2 mg-stav utan tolerans för att känna effekt?
Citera
2009-10-23, 15:08
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perfume-V
Vad är en rekommenderad flumdos på Xanor 2 mg (svenska, bra kvalitet) om man ej har tolerans? Har tagit benso ett par, tre gånger förr, men det var länge sedan och så var det dålig kvalitet. Har dock aldrig tagit Xanor förr. Räcker det med en halv 2 mg-stav utan tolerans för att känna effekt?

Ta hela istället.
Citera
2009-10-23, 15:24
Bannlyst
Citat:

Japp ta hela!
Citera
2009-10-23, 15:36
Bannlyst
Okej, tar hela. Köpte iofs tio st. så är jag inte nöjd med att ta en halv så kan jag alltid ta en hel nästa gång. Men jag tar en hel, vill ju helst ha märkbar effekt, men inte för mycket heller. Jag vet mkt väl vad som kan hända om man tar för mycket benso; allt kan hända!
Citera
2009-10-23, 15:39
Medlem
Mandic!s avatar
Citat:
Okej, tar hela. Köpte iofs tio st. så är jag inte nöjd med att ta en halv så kan jag alltid ta en hel nästa gång. Men jag tar en hel, vill ju helst ha märkbar effekt, men inte för mycket heller. Jag vet mkt väl vad som kan hända om man tar för mycket benso; allt kan hända!
Eller så provar du med halva, sen halv igen, och så vidare.
Citera
2009-10-23, 15:52
Bannlyst
Citat:

Det är lungt med en hel 2mg Xanor, det som inte kanske är lugnt är med 6mg om du inte har tolerans.. då kan det väl svänga till lite väl mycket..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in