2009-06-02, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zyndling
Fruktjuice står till och med i FASS att det kan boosta efekten på benzo, vet ej om det bara gäller apelsin juice eftersom det är den dom nämner ?

druvjuice ska bosta
Citera
2009-06-02, 14:33
Medlem
10mgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoneyMike
Skapade en ny tråd igår men den gav fan inget känns det som jag försöker i den här igen...

Jag har 3mg xanor och funderar om jag kan boosta effekten med hjälp av lergigan eller hostmedicinen mollipect som innehåller efedrinhygroklorin och lite etanol.. eller sabbar efedrinet effekten av xanoren...
Vissa säger att xanoren tass upp bättre om man dricker fruktjuice, borde väll funka lite bra med coca cola ? :P

Vad hade ni gjort av det här? jag är nyvaken och skulle vilja njuta lite.

Boosta med grapefrukt/juice.
Citera
2009-06-02, 15:23
Medlem
MoneyMikes avatar
isåfall skulle jag gissa på att det är samma med fruktsocker i huvud taget...
alltså jag tänker som så att ifall det tas upp tillsammans med snabba kolhydrater borde de inte spela nån roll om de är cola lr juice.
Citera
2009-06-02, 15:39
Medlem
hcuos avatar
Citat:
isåfall skulle jag gissa på att det är samma med fruktsocker i huvud taget...
alltså jag tänker som så att ifall det tas upp tillsammans med snabba kolhydrater borde de inte spela nån roll om de är cola lr juice.

Är nåt enzym i grapefrukjuicen som gör det.
du kan läsa mer här http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_drugs_affected_by_grapefruit
Citera
2009-06-03, 02:06
Medlem
Laaazes avatar
dragit 15 mg oranga 1 mg från de som vet vart de kmr ifrån , inte värst potenta
Citera
2009-06-03, 11:50
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Laaaze
dragit 15 mg oranga 1 mg från de som vet vart de kmr ifrån , inte värst potenta

Har du kraftig tolerans? Tycker de funkar utmärkt, käkat 2mg om dagen i en vecka och igår drog jag 5mg vilket blev = jag somnade i soffan
Citera
2009-06-03, 11:53
Medlem
Laaazes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber
Har du kraftig tolerans? Tycker de funkar utmärkt, käkat 2mg om dagen i en vecka och igår drog jag 5mg vilket blev = jag somnade i soffan

Jag har tolerans men polarn jag delade 100packet med slängde i sig 12mg och blev inte värst skön, men det är ju så att tar man för mkt så tror man inte att man känner av det heller ibland. Det känns ju idag kan ja påpeka, bakpillrad som en kamel, ska ta en gin o tonic så e man back in the game igen.
mvh
Citera
2009-06-03, 12:43
Medlem
lowerCases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Phiber

Håller med om det är dom där notense-tabbarna.

Hade turen att hitta en ksalol 1mg's i stashen... till det blir det 10mg oxynorm och kaffe

Det blir så mycket roligare att städa lägenheten med droger...
Citera
2009-06-03, 18:40
Medlem
Citat:
Skapade en ny tråd igår men den gav fan inget känns det som jag försöker i den här igen...

Jag har 3mg xanor och funderar om jag kan boosta effekten med hjälp av lergigan eller hostmedicinen mollipect som innehåller efedrinhygroklorin och lite etanol.. eller sabbar efedrinet effekten av xanoren...
Vissa säger att xanoren tass upp bättre om man dricker fruktjuice, borde väll funka lite bra med coca cola ? :P

Vad hade ni gjort av det här? jag är nyvaken och skulle vilja njuta lite.

efedrin sabbar inte effekten av xanoren vad jag tycker (ingen större skillnad förutom att jag får en mild eufori när jag änvänder efedrin tillsammans med xanor. använder effet mest i träningssyfte och som anti depp
Citera
2009-06-05, 03:04
Medlem
Har en fråga..

Jag har panikångest, äter (icke receptbelagd benso mot detta) men igår hände en grej som gjorde att jag bara ville sova för att slippa att tänka på skiten.

Jag tryckte i mig 20 st Xanor 2mg + en karta valium Roche. = ingen som helst effekt, inte ens en gäspning.. Nåja tänkte jag och tog en klunk sprit. Först då började jag känna av benson, eller det blev som en början på en kraftig fylla som avtog ganska snabbt. Gick i alla fall och la mig. (sover med mask som försörjer mig med luft på nätterna pga sömnapné)

Sov som vanligt som en jävla kratta.. Och jag brukar ALDRIG ta dessa mängder, det blir en halv xanor (1 mg) 2-3 gånger per dag + 5-10 mg stesolid varje dag. Dricker aldrig alkohol eller så..

Och idag fick jag 600 mg tramadol av en kompis, använde apotekets pillerkrossare för att mosa skiten och bomba den. Kände inte av ett smack och har inte fått at på tram på över ett år.. då har jag kört tram-race på flera veckor ibland.. Benson märkte jag dock att det inte gick att sluta tvärt med. Armarna låste sig, man hade inte alls lika mycket rörelsefrihet och sömnproblemen gick från enorma till utan dess like.. försöker dock att trappa ner på benson nu då jag ska bli far till hösten och inte vill beblanda mig med dessa preparat. (nej jag pundar inte på dom utan äter dom i medicinskt syfte. Förutom tramadolen som är mitt kompliment till alkohol ca 1 ggr i månaden max)

Nåt jävla tjall lär det ju vara med min kropp? Polaren tvärdäckade efter 1½ xanor 2 mg. Jag känner ingenting förutom att jag "är som vanligt". Hade problem med sludder i början, men det är helt borta nu..

Vad tror ni detta beror på?
Citera
2009-06-05, 10:26
Medlem
Phibers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fyllkaja
Har en fråga..

Jag har panikångest, äter (icke receptbelagd benso mot detta) men igår hände en grej som gjorde att jag bara ville sova för att slippa att tänka på skiten.

Jag tryckte i mig 20 st Xanor 2mg + en karta valium Roche. = ingen som helst effekt, inte ens en gäspning.. Nåja tänkte jag och tog en klunk sprit. Först då började jag känna av benson, eller det blev som en början på en kraftig fylla som avtog ganska snabbt. Gick i alla fall och la mig. (sover med mask som försörjer mig med luft på nätterna pga sömnapné)

Sov som vanligt som en jävla kratta.. Och jag brukar ALDRIG ta dessa mängder, det blir en halv xanor (1 mg) 2-3 gånger per dag + 5-10 mg stesolid varje dag. Dricker aldrig alkohol eller så..

Och idag fick jag 600 mg tramadol av en kompis, använde apotekets pillerkrossare för att mosa skiten och bomba den. Kände inte av ett smack och har inte fått at på tram på över ett år.. då har jag kört tram-race på flera veckor ibland.. Benson märkte jag dock att det inte gick att sluta tvärt med. Armarna låste sig, man hade inte alls lika mycket rörelsefrihet och sömnproblemen gick från enorma till utan dess like.. försöker dock att trappa ner på benson nu då jag ska bli far till hösten och inte vill beblanda mig med dessa preparat. (nej jag pundar inte på dom utan äter dom i medicinskt syfte. Förutom tramadolen som är mitt kompliment till alkohol ca 1 ggr i månaden max)

Nåt jävla tjall lär det ju vara med min kropp? Polaren tvärdäckade efter 1½ xanor 2 mg. Jag känner ingenting förutom att jag "är som vanligt". Hade problem med sludder i början, men det är helt borta nu..

Vad tror ni detta beror på?

Äter du någon annan medicin? Låter väldigt konstigt att du varken fick effekt av benzo eller tram.
Citera
2009-06-09, 11:46
Medlem
lowerCases avatar
Woho! Nu är det glada dagar i trakterna, dykt upp en apoteketes "stada 1mg". Nån som käkat dessa och orangea notense eller upjohn och kan jämföra?
Tyvärr inte direkt billiga men ska ändå inte köpa några stora mängder.

Nu blir det morgonkaffe och ett litet äckligt(till smaken) piller.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in