2007-11-24, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eearl
Fick inget svar av alprazolam_, så du kanske kan dra en jämförelse mellan de äkta svenska xanorstavarna o kuberna? Är det någon större skillnad? För det är knappast 2,2mg i dom, enligt mig...
a kanske lite mindre och några lite mer... svenska stavar vet man ju iaf att de är exakt2mg i varje men visst funkar dom..tcker dom kom igång lite snabbare än stavarna

dom funkar bra tror de är iaf ca 2 mg idom vissa mer kanske vissa mindre..
Citera
2007-11-24, 20:01
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Hahah, vilken idiot. Valerina natt natt?

Vet inte riktigt vad det var for smorja hon hade, valeriana tror jag det stod pa paketet. Jag har sneat pa henne innan en gang sa jag visste att det inte var lont att borja jiddra heller. Blir en svaeng till sjukan pa mandag. Ska testa och fa lite lorazepam alternativt broma da med. (laer ju inte bli nagra som helst problem.)
Citera
2007-11-24, 20:05
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troaë
Vet inte riktigt vad det var for smorja hon hade, valeriana tror jag det stod pa paketet. Jag har sneat pa henne innan en gang sa jag visste att det inte var lont att borja jiddra heller. Blir en svaeng till sjukan pa mandag. Ska testa och fa lite lorazepam alternativt broma da med. (laer ju inte bli nagra som helst problem.)
Men om det är så lätt att få utskrivet i Portugal?
Du får gå till sjukhuset och vråla efter ett paket rohypnol och halcion (triazolam)
Citera
2007-11-24, 20:09
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Men om det är så lätt att få utskrivet i Portugal?
Du får gå till sjukhuset och vråla efter ett paket rohypnol och halcion (triazolam)

Jag aer ingen stor vaen av roppar, triazolam har jag aldrig testat. Nage bra?

Daeremot estazolam 2mg och alprazolam 1mg som jag har nu samt lora och broma diggar jag skarpt. Skulle vael vara i nagot annat syfte man skaffade de andra isf...
Citera
2007-11-24, 20:14
Medlem
VONKANs avatar
Citat:
Jag aer ingen stor vaen av roppar, triazolam har jag aldrig testat. Nage bra?

Daeremot estazolam 2mg och alprazolam 1mg som jag har nu samt lora och broma diggar jag skarpt. Skulle vael vara i nagot annat syfte man skaffade de andra isf...
Åh, vad är estazolam? Triazolam är bra.
Och roppar är goda.
Citera
2007-11-24, 20:20
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VONKAN
Åh, vad är estazolam? Triazolam är bra.
Och roppar är goda.

ehh, jo fast jag tenderar att bli lite foooor god om man saeger sa, haha. Brukar i regel sluta med att man vaknar upp i nan smutsig arrest lr pa lasta psykiatriska.

Hur aer triazolam och vad fanken heter den haer tro? (kan ju iofs fraga laekaren)

estazolam tror jag faktiskt bara finns haer i portugal av vad jag har forstatt men aer potent och har laengre halveringstid aen alpran. tar 2mg till natten och sover som ett barn pa det.
Citera
2007-11-24, 21:47
Medlem
Citat:
Dom ser ju väldigt företags tillverkade iaf, har hört att dom ska funka fint...
Troligen är ju upjohns stavar bättre?

Citat:
Ursprungligen postat av stearling_morrison
a kanske lite mindre och några lite mer... svenska stavar vet man ju iaf att de är exakt2mg i varje men visst funkar dom..tcker dom kom igång lite snabbare än stavarna

dom funkar bra tror de är iaf ca 2 mg idom vissa mer kanske vissa mindre..

Ok, som jag trodde då ungefär.. jo såklart är det alltid skönt med svenska apotek bens, veta exakta mg o vad man kan förvänta sig. Har aldrig fått tillfället att prova dom svenska stavarna än, därför jag frågar om ni upplever nån större skillnad..

Jo precis runt 2mg.. vissa känns som lite under men det är inte så noga..
Citera
2007-11-24, 21:52
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
ehh, jo fast jag tenderar att bli lite foooor god om man saeger sa, haha. Brukar i regel sluta med att man vaknar upp i nan smutsig arrest lr pa lasta psykiatriska.

Hur aer triazolam och vad fanken heter den haer tro? (kan ju iofs fraga laekaren)

estazolam tror jag faktiskt bara finns haer i portugal av vad jag har forstatt men aer potent och har laengre halveringstid aen alpran. tar 2mg till natten och sover som ett barn pa det.

Triazolam är närbesläktat med tex alprazolam och estazolam. Det är en triazolobensodiazepin som brukar säljas under namnet halcion och används som insomningstablett. Det är antagligen den starkaste bensodiazepinen som finns. Doserna ligger på 0,125 mg och 0,25 mg och halveringstiden är bara någon timma.
Citera
2007-11-24, 21:56
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Triazolam är närbesläktat med tex alprazolam och estazolam. Det är en triazolo bensodiazepin som brukar säljas under namnet halcion och används som insomningstablett. Det är antagligen den starkaste bensodiazepinen som finns. Doserna ligger på 0,125 mg och 0,25 mg och halveringstiden är bara någon timma.

Wow det later ju faktiskt ganska interessant. Benzons cadillac lite av da med andra ord? Eller Benzons çaraç eller vad det heter nu igen det goda haschet. blossade pa't lite innan. hehehe, helt grillad i luven nu. Sitter haer och plonkar pa datorn medans portugiserna - givetvis lika stukade som mig - star ute i koket och lagar mat Kan det bli mer perfekt lr?
Citera
2007-11-25, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Triazolam är närbesläktat med tex alprazolam och estazolam. Det är en triazolobensodiazepin som brukar säljas under namnet halcion och används som insomningstablett. Det är antagligen den starkaste bensodiazepinen som finns. Doserna ligger på 0,125 mg och 0,25 mg och halveringstiden är bara någon timma.

Tråkigt bara med en halveringstid på en timma, men då bör den ju också dunka på rätt hårt. Jag tycker Alprazolam är lagom med sina 12 timmars halvering. Så jäkla skönt att vakna upp med lite xanor-rus i kroppen efter gårdagens fluddrande..
Citera
2007-11-25, 12:13
Medlem
alprazolam_s avatar
Captain´s log:
Igår intog jag ca:50st generic 1mg xanor, en "riktig" stav, en kub, och 6st roche valium, svepte folköl och rökte fett. Jag mådde bra som fan, blev fluddrig, första gången på länge, och var såklart efter benzad i morse, blev ju lite sent. Sen vaknar jag efter 3 timmar!? Jag kan inte sova när jag är benzad, iaf ordentligt benzad.

Jaja, nu blev det 12st till frukost & lite valium
Citera
2007-11-25, 12:28
Medlem
Troaës avatar
Citat:
Captain´s log:
Igår intog jag ca:50st generic 1mg xanor, en "riktig" stav, en kub, och 6st roche valium, svepte folköl och rökte fett. Jag mådde bra som fan, blev fluddrig, första gången på länge, och var såklart efter benzad i morse, blev ju lite sent. Sen vaknar jag efter 3 timmar!? Jag kan inte sova när jag är benzad, iaf ordentligt benzad.

Jaja, nu blev det 12st till frukost & lite valium

Om du ligger pa de doser du naemner ovan laer du inte fa en sa vidare trevlig avvaenjning. Bara sa att du vet. Jag har haft polare som snurrat till det ordentligt pa avtaendningen, trott att de har varit tomten, hotat folk med skedar osv osv...EP-anfall tillhor ocksa bi-effekter naer man laegger av. Beware....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in